Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Γρηγόρης Γ. | 3 Δεκεμβρίου 2009, 16:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
από Κική Παπαδημητρίου - — Δεκεμβρίου 2, 2009 @ 1:18 μμ Κα Διαμαντοπούλου 1. Ήρθατε και γκρεμίσατε μονομιάς, όλα τα όνειρα, τις ελπίδες και τις προσδοκίες χιλιάδων εκπαιδευτικών. 2. Ήρθατε και διαγράψατε με μια μονοκοντυλιά, ό,τι το ίδιο το κόμμα σας πριν από την παρένθεση της Νέας Δημοκρατίας είχε θεσπίσει. 3. Ήρθατε και αντί να διαμορφώσετε ένα καθαρό πλαίσιο που να περιφρουρεί το ισχύον και μετρήσιμο σύστημα προσλήψεων, θεωρήσατε ότι ήγκικε η ώρα να το ανατρέψετε. 4. Καταργείτε τους πίνακες που παρέχουν κάποια διαφάνεια και κάποια νόμιμη σειρά στην κούρσα των διορισμών για τους πολύπαθους πτυχιούχους της Εκπαιδευτικής Κοινότητας και επαναφέρετε σαν μοναδικό κριτήριο, έναν ισχνό, διάτρητο και λαχειφόρο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. 5. Για όλα τα παραπάνω, αφήνετε «μεγαλόθυμα» και μια μεταβατική περίοδο, που δεν υπερβαίνει σε διάρκεια τον ένα χρόνο!!! ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΆ ΝΑ ΠΟΥΜΕ; 1. Ότι έχετε δίκαιο; 2. Ότι υπάρχει μια οικονομική κρίση που δεν σας επιτρέπει να διορίσετε από δω και πέρα άλλους; 3. Ότι οι ελάχιστοι που θα διοριστούν θα περνάνε πια μέσα από έναν ηθμό, τον ΑΣΕΠ, που διαμορφωμένος κατά κανόνα σύμφωνα με τις δικές σας επιταγές, θα διατηρεί και πάλι τις πολιτικές πελατειακές σχέσεις; ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ Ο ΑΠΟΔΙΩΓΜΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ: 1. Ότι το μόνο που δεν θα λείψει ποτέ, είναι οι πολιτικές πελατειακές σχέσεις. 2. Ότι οποιοσδήποτε προσωπικός αγώνας του (πτυχίο, δεύτερο πτυχίο, μεταπτυχιακό, συμμετοχή σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία), πάνε περίπατο. 3. Ότι η πολύδυναμη προσωπικότητά του (γνώσεις, διάθεση για δουλειά, μεταδοτικότητα, όρεξη για διάπλαση παιδικών χαρακτήρων) θα εξαρτάται από την χαντζάρα (ΑΣΕΠ), αλλά και από τον ίδιο τον Προκρούστη (κράτος). Δεν λέω να καταργηθεί ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ. Ας αποτελεί και αυτός αφού θα γίνει πρώτα μια πλήρης αναμόρφωσή του, ένα από τα πολλά κριτήρια. Αλλά μόνο ένα. Όχι το μοναδικό. ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΟΤΑΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙΣ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΕΝΑ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΧΕΙΡΑΓΩΓΕΙΣ. Είναι εύκολο να καταστρέφετε κα Διαμαντοπούλου, αλλά για να οικοδομήσετε ξανά χρειάζεστε και πάλι κάποια υλικά. Και η προχειρότητα με την οποία βλέπω να διατυπώνεται το σχέδιό σας, δείχνει ότι στερείστε από αυτά. Ο ακρογωνιαίος σας λίθος το ΑΣΕΠ, δεν αναγεννά για τους Εκπαιδευτικούς ούτε και για την Εκπαίδευση καμιά ελπίδα. Καμιά προσδοκία. Αν προστεθεί και η στενη τριετής παρακολούθηση του «δόκιμου» από κάποιον προϊστάμενο, καμιά ελευθερία. Καμιά δημιουργία. Δεν έχουμε μόνο οικονομική κρίση κα Υπουργέ. Έχουμε κρίση αρχών, αξιών, ιδεών, μετρήσιμων μεγεθών, οργάνωσης και ελευθερίας του πνεύματος. Για σκεφτείτε το. Για όλα αυτά εσείς προτάσσετε για τους εκπαιδευτικούς μια πανάκεια. Μια πανάκεια χωρίς καν φαντασία. Ένα παλιό, κουρασμένο και φθαρμένο ΑΣΕΠ. Δεν σας φαίνετε αυτό ότι είναι πολύ λίγο; Δεν έχουμε το δικαίωμα κι εμείς να σκεφτούμε ότι αυτό το λίγο προέρχεται εκ του πονηρού