• Σχόλιο του χρήστη 'AΣΠΑ' | 25 Ιουνίου 2015, 18:36

    Μέσα στις τόσο δύσκολες κοινωνικοοικονομικές συγκυρίες αποτελεί ανεξήγητο γεγονός το πώς υιοθετήθηκε και πάει να υλοποιηθεί η ρύθμιση της παραγράφου 4 του άρθου 47. Ενώ όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα έχουν απορρίψει συλλήβδην το διαχωρισμό Γενικής -Ειδικής Εκπαίδευσης εμείς γυρνάμε με αυτή τη ρύθμιση στο ιατρικό μοντέλο του 1960 στην εαε!!!Κατηγοριοποιούνται μαθητές και εκπαιδευτικοί και κάθε έννοια συμπερίληψης και δικαιώματος στην εκπαίδευση είναι προς αναζήτηση. Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΑΕ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ.ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝ ΚΙ ΕΠΙΤΑΣΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΟΥ-ΘΕ-ΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΑ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ!!! ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΟΥΝ ΟΙ ΔΟΜΕΣ ΕΑΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΕΙΛΗΘΟΥΝ ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΠΟΥ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΤΗΚΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ.ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΣΤΗΡΙΖΑΝ ΤΗΝ ΕΑΕ,Η ΙΔΙΑ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΜΕ ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΜΑΤΑ! ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΚΠΟΡΕΥΤΗΚΕ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 4 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47; ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΡΑ ΑΛΛΙΩΣ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΟΣΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟΣΟ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.