Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Χρύσα | 25 Ιουνίου 2015, 18:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με τον τρόπο διορισμού των εκπαιδευτικών, η πρόταση για ένταξη στους πίνακες και η προσμέτρηση προϋπηρεσίας ατόμων (ΟΑΕΔ-παλιότερα- Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί-τώρα-) που δεν προσλήφθηκαν με τα ίδια κριτήρια και δεν πρόσφεραν διδακτικό έργο στις τυπικές δομές του δημόσιου σχολείου δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή, καθώς υπονομεύει τον κόπο και τον αγώνα χιλιάδων εκπαιδευτικών που πάσχισαν με επανειλημμένους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ και την αγωνία απόκτησης προϋπηρεσίας στο δημόσιο σχολείο. Ακόμη, δεν μπορεί να προσμετράται η προϋπηρεσία στα δυσπρόσιτα σχολεία με διαφορετικά κριτήρια την τετραετία 2010-2014 και πριν και μετά να προκρίνεται ο διπλασιασμός των μορίων, αφού τα δυσπρόσιτα παρέμειναν δυσπρόσιτα και οι δυσκολίες και οι απαιτήσεις παρέμειναν ίδιες για κάθε εκπαιδευτικό που κλήθηκε να προσφέρει εκεί. Η απόφαση του ΣτΕ είναι δεσμευτική, η επιλογή του "καλύτερου" για κάθε εκπαιδευτικό ΑΣΕΠ και η προσμέτρηση προϋπηρεσίας, με μόρια αντίστοιχα για τα δύο κριτήρια που είναι υπό συζήτηση, θα μπορούσε να αποτελέσει, ίσως, την δικαιότερη πρόταση για τη μεγαλύτερη μερίδα των εκπαιδευτικών που προσφέρουν στη δημόσια εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια.