Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΣ | 25 Ιουνίου 2015, 18:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απόλυτα σωστός και δίκαιος ο διαχωρισμός γενικής – ειδικής αγωγής με αναδρομική ισχύ!Για να έχουν δουλειά όσοι εργάστηκαν στην ειδική αγωγή κάνοντας ιδιαίτερα σε μαθητές με προβλήματα θα μείνουν άνεργοι όσοι εργαζόταν τόσα χρόνια στην γενική αγωγή είτε περιμένουν σε μια λίστα αναμονής από το 1980 και θα δουλεύουν άτομα με ημερομηνία πτυχίου μετά το 2011 με ένα μεταπτυχιακό … Απαράδεκτο! έξαλλου όσοι εργάζονται στην γενική αγωγή έρχονται αντιμέτωποι με μαθητές ειδικής αγωγής δεν υπάρχουν παντού ειδικά σχολεία, με αποτέλεσμα να βρίσκονται σε τμήματα με άλλους 30 μαθητές τους οποίους διδάσκει ο καθηγητής χωρίς επιπρόσθετα προσόντα. Να καταργηθεί η ειδική αγωγή, να βοηθηθούν πρώτα οι μαθητές που έχουν δυνατότητες, να γίνονται πρώτα οι προσλήψεις για τα προγράμματα ενισχυτικής και πδς και ότι περισσέψει να δίνεται στην ειδική αγωγή