Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ιουλία | 25 Ιουνίου 2015, 19:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Aγαπητοί κύριοι Το πολυνομοσχέδιο σε μεγάλο βαθμό συμβάλλει στην άνιση μεταχείριση των εκπαιδευτικών και προωθεί τα συμφέροντα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών.Είναι προφανές ο,τι ανοίγει το δρόμο στον διορισμό και στην αναπλήρωση των ιδιωτικών χωρίς να δίνει δυνατότητες,είτε διορισμού,είτε αναπλήρωσης σε νέους και παλιούς αδιόριστους εκπαιδευτικούς.Τα τελευταία χρόνια καλούνται αναπληρωτές τα ίδια άτομα σε όλους τους κλάδους(εκτός από τους δασκάλους,όπου υπάρχουν κενά).Με το πολυνομοσχέδιο αυτό δεν λύνεται κανένα πρόβλημα αφου οι διορισμοί θα ειναι ελάχιστοι.Απλώς φαίνεται οτι θα δουλεύουν οι ίδιοι αιώνιοι αναπληρωτές και θα προστεθούν και οι ιδιωτικοί,αφού στην ουσία δεν αλλάξει η μοριοδότηση από την ισχύουσα. Στο ίδιο πλαίσιο δεν αντιλαμβάνομαι γιατί θα πρέπει να μοριοδοτείται μόνο ο ΑΣΕΠ TOY 08,εφόσον έχουν περάσει 7 χρόνια από την πραγματοποίηση του.Με βάση τους νόμους η ισχύς του έχει λήξει. Άρα είτε πρέπει να προσμετράται ο καλύτερος ΑΣΕΠ από το 2000 και μετά,είτε κανένας.Επισημαίνω ότι ακόμη και το νεοφιλελεύθερου προσανατολισμού νομοσχέδιο της Διαμαντοπούλου προέβλεπε να προσμετράται ο καλύτερος ΑΣΕΠ(2006,2008).Επίσης για να διασφαλιστεί η νομιμότητα,η αξιοκρατία και η ισότητα στις προσλήψεις μονίμων και αναπληρωτών πρέπει να λαμβάνονται υπόψη όλα τα προσόντα του εκπαιδευτικού που βρίσκονται σε άμεση σχέση με την ποιότητα της παροχής εκπαιδευτικού έργου,όπως είναι η προϋπηρεσία(αποκτημένη μετά από ΑΣΕΠ),τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά στη γενική και ειδική αγωγή. Φυσικά και να μη ληφθούν περαιτέρω υπόψη τα ακριβά ασήμαντα σεμινάρια ειδικής αγωγής σε όσους τα έχουν,δεν αποτελούν ακαδημαϊκό τίτλο.