Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη κωνσταντίνος | 25 Ιουνίου 2015, 20:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι νηπιαγωγός γενικής αγωγής και πραγματικά θλίβομαι με όλα αυτά που γίνονται αυτές τις μέρες! Σύμφωνα με την παράγραφο 4 του άρθρου 47 διαχωρίζετε τους πίνακες ειδικής- γενικής αγωγής από το 2015! Για να είναι σωστή αυτή η ρύθμιση θα πρέπει να ισχύσει από το 2010. Αν διαχωρίσετε τους πίνακες της ειδικής αγωγής από το 2015, επιβραβεύετε αυτούς τους εκπαιδευτικούς που πλήρωσαν για να αγοράσουν σεμινάρια ή μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής, προκειμένου να "εξαγοράσουν" μια θέση στους πίνακες της ειδικής και έπειτα να μεταπηδήσουν στους πίνακες της γενικής, ακριβώς επειδή δεν είχαν άλλο τρόπο να δουλέψουν στην δημόσια εκπαίδευση...Ποιος ο λόγος να εισχωρήσουν στους πίνακες της γενικής αγωγής εκπαιδευτικοί που προσέφεραν προϋπηρεσία καθαρά και μόνο στην ειδική αγωγή;;;Ποιος ο λόγος;;;Ο διαχωρισμός πρέπει να γίνει από το 2010, όπου και κλείδωσαν οι πίνακες!Μοναδικό κριτήριο για να μπει κάποιος στον πίνακα της γενικής ήταν ο βαθμός στον ΑΣΕΠ, κάτι που δεν είχαν,οπότε βρήκαν το "παραθυράκι" των σεμιναρίων ή των μεταπτυχιακών για να παρεισφρύσουν στους πίνακες παραπλεύρως!Αν δεν διαχωρίσετε τους πίνακες από το 2010, γίνεστε συνένοχοι στην παρανομία!Ακόμη και νομικά, σύμφωνα με το ΣΤΕ, ο ΑΣΕΠ είναι ο νόμιμος τρόπος και μόνο!