Νομίζω, πως πρέπει να διευκρινιστεί, αν οι απόφοιτοι του σχολικού έτους 2014 μπορούν να δώσουν πανελλήνιες εξετάσεις ( κρατώντας τους προφορικούς βαθμούς) με ποσοστό, δεδομένου ότι γενιές και γενιές είχαν δικαίωμα τρίτης εξέτασης. Όσον αφορά το 10% χωρίς εξετάσεις, νομίζω πως δικαιούνται οι απόφοιτοι του 2014 μια δεύτερη ευκαιρία, όπως συνέβαινε σε όλα τα προηγούμενα έτη.
Επομένως θεωρώ λογικότερο και δικαιότερο να διεξαχθούν εξετάσεις με ποσοστό κατά τα σχολικά έτη 2016 και 2017, όπως είχε προσχεδιαστεί και να υπάρξει δίκαιη ρύθμιση για το 10% χωρίς εξετάσεις για τους αποφοίτους των σχολικών ετών 2014 και 2015.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι κατά το παρελθόν σε κάθε αλλαγή του τρόπου διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων υπήρχε μέριμνα για τους αποφοίτους των δύο προηγουμένων ετών, ώστε να μην αδικηθούν.
Νομίζω, πως πρέπει να διευκρινιστεί, αν οι απόφοιτοι του σχολικού έτους 2014 μπορούν να δώσουν πανελλήνιες εξετάσεις ( κρατώντας τους προφορικούς βαθμούς) με ποσοστό, δεδομένου ότι γενιές και γενιές είχαν δικαίωμα τρίτης εξέτασης. Όσον αφορά το 10% χωρίς εξετάσεις, νομίζω πως δικαιούνται οι απόφοιτοι του 2014 μια δεύτερη ευκαιρία, όπως συνέβαινε σε όλα τα προηγούμενα έτη. Επομένως θεωρώ λογικότερο και δικαιότερο να διεξαχθούν εξετάσεις με ποσοστό κατά τα σχολικά έτη 2016 και 2017, όπως είχε προσχεδιαστεί και να υπάρξει δίκαιη ρύθμιση για το 10% χωρίς εξετάσεις για τους αποφοίτους των σχολικών ετών 2014 και 2015. Αξίζει να σημειωθεί, ότι κατά το παρελθόν σε κάθε αλλαγή του τρόπου διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων υπήρχε μέριμνα για τους αποφοίτους των δύο προηγουμένων ετών, ώστε να μην αδικηθούν.