Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Eλένη | 26 Ιουνίου 2015, 03:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το πιο δίκαιο είναι να καταργηθεί το ΑΣΕΠ και οι διορισμοί να γίνονται με βάση την ημερομηνία κτήσης πτυχίου.Τη μεγαλύτερη αδικία βίωσε η σημερινή γενιά άνω των σαράντα,που η κατάργηση της επετηρίδας τους βρήκε λίγο πριν τα τριάντα.Οι περισσότεροι, εργαζόμενοι με υποχρεώσεις,οικογένεια και παιδιά. Τα νέα παιδιά σαφώς και είχαν το προβάδισμα(ηλικία,χρόνος για διάβασμα κτλ). Αλλά διαπιστώνοντας το διαχωρισμό που έχει δημιουργηθεί όλα αυτά τα χρόνια ανάμεσα σε επιτυχόντες και μη επιτυχόντες του ΑΣΕΠ,σε καλούς και κακούς εκπαιδευτικούς, θέλω να υπενθυμίσω τι σημαίνει ΑΣΕΠ και πως βιώσαμε οι περισσότεροι αυτό το διαγωνισμό: α)1-2 χρόνια διάβασμα χωρίς να είναι σίγουρο πως θα τα καταφέρει κανείς στο τέλος, γιατί οι ερωτήσεις ήταν έτσι διατυπωμένες, με μαεστρία οι περισσότερες, που αναρωτιόταν κανείς σε τι ακριβώς έπρεπε να απαντήσει.Υπήρχαν περιπτώσεις που οι σωστές απαντήσεις ήταν περισσότερες από μία, αλλά...το Υπουργείο έτσι αποφάσιζε.Για τους υπόλοιπους, απλά ,αρνητική βαθμολογία.Και βέβαια επιτυχία στο ΑΣΕΠ δεν σημαίνει διορισμός, για να έχει τη χαρά, το χρόνο και τα χρήματα... να ξαναδώσει. β)φροντιστήρια (2000-3000 Ευρώ περίπου για πέντε θεματικές)για να μπορέσει κανείς να παρακολουθήσει και να βρει την ύλη να διαβάσει.Γιατί σαφώς και κληθήκαμε να απαντήσουμε σε ερωτήσεις που ποτέ δεν διδαχθήκαμε στις Σχολές μας.Και υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί επιτυχόντες με βαθμό 55 και άλλοι τόσοι μη επιτυχόντες με βαθμό 54.γνωρίζουν όλοι πόσο εύκολα μπορούσε να συμβεί αυτό,ειδικά με την αρνητική βαθμολογία. γ)επιτυχόντες ΑΣΕΠ και μη επιτυχόντες,δηλαδή οι καλοί και οι υπόλοιποι για τον Καιάδα.Όσοι είχαν την οικονομική άνεση να παρακολουθήσουν φροντιστήρια και να εκπαιδευτούν στο πως απαντάμε σωστά στις ερωτήσεις,καλώς, οι υπόλοιποι ας πρόσεχαν... Πραγματικά,αναρωτιέμαι, πιστεύουν κάποιοι πως η επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ τους κάνει και καλούς εκπαιδευτικούς;Πιστεύουν πως είναι σε θέση να ανταποκριθούν μέσα σε μια σχολική τάξη;Το ότι μπορεί να νιώθουν θυμό, όπως θυμό και κούραση ένιωσαν και οι χιλιάδες "αποτυχόντες" εκπαιδευτικοί,είναι κατανοητό, αλλά μπορούν να σκεφτούν αντίστοιχα πως νιώθουν οι συνάδελφοί τους που έχουν γυρίσει όλη την Ελλάδα για να διδάξουν; Αναφορικά με το διαχωρισμό Eιδικής και Γενικής Εκπαίδευσης, συμφωνώ και αναρωτιέμαι γιατί μπήκαν στη διαδικασία των σεμιναρίων και μεταπτυχιακών στην Ειδική Αγωγή, από πραγματικό ενδιαφέρον ή για να διοριστούν στη Γενική Εκπαίδευση με την προϋπηρεσία της Ειδικής που ήταν πιο εύκολο;