• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης' | 26 Ιουνίου 2015, 06:34

    ΔΙΑΧΩΣΡΙΣΜΟΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ-ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΦ ΕΞΗΣ!! Όχι άλλες αδικίες, δεν γίνεται όσοι προσλήφθηκαν με διαφορετικά κριτήρια και κατώτερη θέση στον πίνακα να προσπεράσουν όλους όσους δεν είχαν τη δυνατότητα να δουλέψουν στην ειδική αγωγή. Πως γίνεται να μην μετρήσουν διπλά τα μόρια στα δυσπρόσιτα που θεωρητικά όλοι μπορούσαν να τα επιλέξουν και να μετρήσουν τα μόρια της ειδικής αγωγής όπου υπήρχε απαγόρευση! Όχι στην κατάργηση της παραγράφου 4, να λύσετε με διαφορετικό τρόπο τα προβλήματα της πρωτοβάθμιας. Διορίστε όσους έχουν προϋπηρεσία , ακυρώστε το άρθρο που προτάσσει τους πε 71- 61, ας ακολουθήσουν την προϋπηρεσία και να προσπεράσουν μόνο όσους δεν δούλεψαν στην ειδική αγωγή! Εξαίρεση μπορεί να υπάρξει μόνο για τις περιπτώσεις που εξαντλήθηκαν οι πίνακες και έγιναν προσλήψεις από τους πινάκας γενικής αγωγής. Η προϋπηρεσία πρέπει να μετρήσει μόνο στον πίνακα από τον οποίο έγινε η πρόσληψη. Αν είναι να μετρήσει και η προϋπηρεσία από την κοινωφελή εργασία, και εκεί έγιναν προσλήψεις εκπαιδευτικών για να διδάξουν σε μαθητές!!! Για να λυθούν όλα τα προβλήματα πρέπει να γίνει γραπτός ασεπ και να μετρήσει μόνο ο βαθμός, όσο για την ειδική αγωγή να γίνει ξεχωριστός και να αποδείξουν όλοι όσοι έχουν τα προσόντα πως είναι και ικανοί, ένα είναι το βασικό πτυχίο και δεν πρέπει να γίνεται διαχωρισμός με σεμινάρια μεταπτυχιακά, και ΑΕΙ ειδικής αγωγής, δώστε σε όλους την ευκαιρία να διαβάσουν ελεύθερα και να αποδείξουν αν αξίζουν να διδάσκουν στην γενική ή στην ειδική αγωγή! Καμία διάκριση και προσαύξηση . Δεν υπάρχουν κοινωνικά και ακαδημαϊκά κριτήρια που σε καθιστούν ανώτερο για να διδάξεις. Πρόκειται για θέσεις εργασίας όλοι τις έχουν ανάγκη. Το κράτος βοηθαει ορισμένες κατηγορίες με επιδόματα , ας υπάρχει ισότητα στις θέσεις εργασίας!