Κύριοι,
δεν γνωρίζω αν ο συγκεκριμένος χώρος είναι ο κατάλληλος. Όμως πιστεύω ότι θα πρέπει να θεσμοθετηθεί ως προϋπόθεση για την εισαγωγή στα ΑΕΙ η κατοχή Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας θα που πιστοποιεί για τη γνώση τουλάχιστον μίας ξένης γλώσσας. Είναι απαραίτητο οι φοιτητές μας να έχουν στοιχειώδη πρόσβαση στην ξένη αρθρογραφία-βιβλιογραφία. Η συγκεκριμένη παράμετρος δεν θα έχει ανταγωσιστικό χαρακτήρα.
Το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας να αποτελέσει κατάληξη της διδασκαλίας ξένης γλώσσας στα σχολικά προγράμματα. Και προκειμένου να απεμπλακεί το πρόβλημα της συγκρότησης τμημάτων με βάση το επίπεδο, και προκειμένου για τη Β ξένη γλώσσα, με βάση την επιλογή, οι ξένες γλώσσες στις τέσσερις τελευταίες τάξεις μπορούν να οργανωθούν σε επίπεδο περιφέρειας, και τα τμήματα να σχηματίζονται από μαθητές και μαθήτριες διαφορετικών σχολείων. Με τον τρόπο αυτό θα καταστεί δυνατόν να ενταχθούν στα προγράμματα περισσότερες γλώσσες, όπως τα Ιταλικά και τα Ισπανικά.
Σωκράτης
Κύριοι, δεν γνωρίζω αν ο συγκεκριμένος χώρος είναι ο κατάλληλος. Όμως πιστεύω ότι θα πρέπει να θεσμοθετηθεί ως προϋπόθεση για την εισαγωγή στα ΑΕΙ η κατοχή Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας θα που πιστοποιεί για τη γνώση τουλάχιστον μίας ξένης γλώσσας. Είναι απαραίτητο οι φοιτητές μας να έχουν στοιχειώδη πρόσβαση στην ξένη αρθρογραφία-βιβλιογραφία. Η συγκεκριμένη παράμετρος δεν θα έχει ανταγωσιστικό χαρακτήρα. Το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας να αποτελέσει κατάληξη της διδασκαλίας ξένης γλώσσας στα σχολικά προγράμματα. Και προκειμένου να απεμπλακεί το πρόβλημα της συγκρότησης τμημάτων με βάση το επίπεδο, και προκειμένου για τη Β ξένη γλώσσα, με βάση την επιλογή, οι ξένες γλώσσες στις τέσσερις τελευταίες τάξεις μπορούν να οργανωθούν σε επίπεδο περιφέρειας, και τα τμήματα να σχηματίζονται από μαθητές και μαθήτριες διαφορετικών σχολείων. Με τον τρόπο αυτό θα καταστεί δυνατόν να ενταχθούν στα προγράμματα περισσότερες γλώσσες, όπως τα Ιταλικά και τα Ισπανικά. Σωκράτης