Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΑΥΡΙΔΟΥ | 26 Ιουνίου 2015, 06:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι Παιδαγωγός Προσχολικής Ηλικίας και θεωρώ άδικη τη ρύθμιση του νομοσχεδίου που διαχωρίζει την Ειδική από τη Γενική Αγωγή καθώς πιστεύω ότι η παιδεία είναι ενιαία. Επίσης η διάκριση της ειδικής-γενικής αγωγής καταπατά ολοφάνερα τα εργασιακά/επαγγελματικά δικαιώματα μιας μερίδας εκπαιδευτικών, των πε60.50 και πε70.50, οι οποίοι είναι κάτοχοι βασικού πτυχίου παιδαγωγικών τμημάτων και επιπλέον σεμιναρίου μεταπτυχιακού ή ακόμα και διδακτορικού τίτλου σπουδών στην εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίοι όλα αυτά τα χρόνια πρόσφεραν εκπαιδευτική υποστήριξη στους μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε Δημόσιες δομές του Υπουργείου Παιδείας και μάλιστα και μέσα στα σχολεία Γενικής Αγωγής (π.χ. Παράλληλη Στήριξη, Τμήματα Ένταξης). Τέτοιου είδους διάκριση αποτελεί κίνηση πλήρους αποκλεισμού των νηπιαγωγών και δασκάλων ΠΕ70.50 πε60.50 τόσο από την ειδική όσο και από την γενική εκπαίδευση.