Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων ΓλωσσώνΣχόλιο του χρήστη ΑΛΕΞΙΟΥ ΝΑΣΙΑ-ΤΟΛΟΥΔΗΣ ΠΑΝΟΣ | 26 Ιουνίου 2015, 08:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
25/06/2015 Αξιότιμοι κύριοι, θα θέλαμε και εμείς να καταθέσουμε τα σχόλιά μας σχετικά με τις παραγράφους 2,3,6 και 7 του άρθρου 48 του πολυνομοσχεδίου του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων. Πράγματι, επισημαίνουμε μία πρωτοφανή παρέμβαση του Υπουργείου στην λειτουργία των Φροντιστηρίων και μία εχθρική αντιμετώπιση σα να ευθύνονται αυτά για τα δεινά της εκπαίδευσης. Θεωρούμε ότι εφόσον πρόκειται για ιδιωτικού δικαίου επιχειρήσεις δεν έχουν κανένα δικαίωμα ελέγχου ως προς τα προγράμματα, τα τμήματα και τις συμβάσεις εργασίας με τους διδάσκοντες τα οποία μεταβάλλονται καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους και είναι ιδιαίτερα χρονοβόρο να δηλώνεται κάθε αλλαγή, κάτι που επιδεινώνει αντί να απλοποιεί την γραφειοκρατία. Όσον αφορά το ωράριο πλήρους διδασκαλίας νομίζουμε ότι εφόσον ζούμε σε μία χώρα όπου όλοι έχουν τα ίδια εργασιακά δικαιώματα, οφείλουν οι κύριοι του Υπουργείου να ορίζουν τις ίδιες ώρες απασχόλησης των εκπαιδευτικών τόσο των φροντιστηρίων όσο και των κρατικών σχολείων και όχι να υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά!! Επίσης, εκείνο το οποίο μας προβληματίζει είναι ότι ενώ όλοι μιλούν για δια βίου μάθηση, εντούτοις κάθε πρόσθετη εκπαιδευτική δραστηριότητα που επιχειρεί κάποιο φροντιστήριο πέραν του ωρολογίου προγράμματος διώκεται σαν κάτι κακό και συν τοις άλλοις χρειάζεται και την έγκριση της εκάστοτε αρμόδιας Δ/νσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Εν κατακλείδι, θεωρούμε πως τα φροντιστήρια είναι από τις λίγες επιχειρήσεις στην Ελλάδα όπου υπάρχει πλήρης διαφάνεια ως προς τις υποχρεώσεις των εργοδοτών και τα δικαιώματα των εργαζομένων, ενώ θα έπρεπε το Υπουργείο να ρυθμίσει άλλα ζητήματα μείζονος σημασίας της εκπαίδευσης όπως τα ιδιαίτερα μαθήματα από διορισμένους καθηγητές, τα οικοδιδασκαλεία που δεν έχουν καμία άδεια λειτουργίας από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., την έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού στα σχολεία, την ανύπαρκτη θέρμανση των σχολικών κτιρίων και τόσα άλλα που μία σελίδα Α4 δεν φτάνει για να συμπεριληφθούν. Με εκτίμηση, “ΠΡΟΤΥΠΟ” Φροντιστήριο Μ.Ε. του Ν. Ροδόπης Αλεξίου Νάσια & Τολούδης Πάνος