Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη εφη χασαπη | 26 Ιουνίου 2015, 08:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι φιλόλογος ειδικής αγωγής ΠΕ02.50 και θεωρώ απαράδεκτο τον διαχωρισμό των εκπαιδευτικών και το να μην λαμβάνεται υπόψη η προϋπηρεσία της ειδικής αγωγής στην γενική. Δουλεύω 7 χρόνια στην ειδική αγωγή και δουλεύω με τους μαθητές τΑ γνωστικά αντικείμενο κι επιπλέον στρατηγικές μάθησης, τεχνικές απιμνημόνευσης και προσαρμογές του αναλυτικού προγράμματος ΣΤΙΣ ιδιαίτερες ανάγκες και ικανότητες του κάθε μαθητή. Γι' αυτό θεωρώ ότι οι καθηγητές που έχουν διδάξει στην ειδική έχουν τα προσόντα και τις δεξιότητες να διδάξουν αποτελέσματικα στα τμήματα της γενικής.