Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αριστοτέλης | 26 Ιουνίου 2015, 08:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΔΥΟ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΠΕ60 ΚΑΙ ΠΕ70. ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΠΕ60,50 ΚΑΙ ΠΕ70,50 ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ. Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. Οι προυπηρεσία δηλ. που θα παέι στο κενο.. οι θυσίες του καθενός μας πως θα ανταμοιφθει? Μηπως με ένα Μισθό που στην τελική τον χαλάμε σε ενοίκια, κοινοχρηστα και μεταφορές. Το βασικό πτυχίο είναι το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις. Απαιτούμε να αναγνωρίζεται συνολικά στον πίνακα γενικής εκπαίδευσης (ΠΕ 70-ΠΕ 60) η προϋπηρεσία όλων των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε δομές Ειδικής Αγωγής, είτε προσελήφθησαν από τον πίνακα ΠΕ 70.50 – ΠΕ 60.50, είτε από τον πίνακα ΠΕ 70 – ΠΕ 60.