• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΗΣΤΟΣ Α.' | 26 Ιουνίου 2015, 09:13

    Ξεπερνά τα 2.000 σχόλια το άρθρο 47 του πολυνομοσχεδίου ενώ τα περισσότερα άρθρα συγκεντρώνουν μερικές μόνο δεκάδες σχόλια. Αυτό αποδεικνύει την προβληματικότητα του άρθρου. Πρέπει οπωσδήποτε να αποσυρθεί το άρθρο 47. Ο διαχωρισμός η διαίρεση της προϋπηρεσίας σε ειδική και γενική εκπαίδευση δεν μπορεί να ισχύσει τόσο για τους αναπληρωτές όσο και τους μόνιμους εκπαιδευτικούς .Η εκπαίδευση είναι μια και ενιαία, η προϋπηρεσία είναι μία και ενιαία. Σε αυτή τη διοικητική ανωμαλία, το να ανήκουν όλες οι οργανικές της Ειδικής Εκπαίδευσης στους ΠΕ 71 και ΠΕ61 έρχεται (τυχαία;;) να προστεθεί και ο διαχωρισμός των προϋπηρεσιών σε γενική και ειδική εκπαίδευση. Η νέα πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας έχει πέσει θύμα καλοστημένου χρόνια τώρα μηχανισμού παραπληροφόρησης και συμφερόντων τόσο από ομάδα πανεπιστημιακών όσο και από στελέχη της ΝΔ και ΠΑΣΟΚ που προωθούν συγκεκριμένα συμφέροντα! Συγκεκριμένα: με τον Ν. 3966/2011, παρ.1, άρθρο 56. έχουν μετατραπεί ΟΛΕΣ οι οργανικές στην Ειδική Εκπαίδευση ΠΕ 70 και ΠΕ 60 όπως και στη ΔΕ αντίστοιχα σε ΠΕ 71 και ΠΕ 61. Μένουν ξαφνικά χωρίς οργανικές θέσεις ΟΛΟΙ οι προσοντούχοι εκπαιδευτικοί με 2, 3 και παραπάνω πτυχία, εξειδικεύσεις, που εδώ και δεκαετίες στηρίζουν με την πολύτιμη και αναντικατάστατη εμπειρία και προφορά τους τα ΑΜΕΑ μέσα σε πραγματικά αντίξοες εργασιακά συνθήκες. Γεγονός το οποίο είναι γνωστό από το 2011, η ΔΟΕ- ΟΛΜΕ εθελοτυφλεί χωρίς καν να προσποιηθεί ότι αντιτίθεται με μια απλή ανακοίνωση! Η προέκταση 0.50 αποτελεί προπέτασμα καπνού, αφού όλοι οι ΠΕ 70 και ΠΕ 60 και ΔΕ βρίσκονται σε θέσεις ΠΕ 71 και ΠΕ 61, ενώ οι ίδιοι ταυτόχρονα προτάσσονται και στην κατάληψη της θέσης!!! Για τους πτυχιούχους Παιδαγωγικών Ακαδημιών χωρίς εξομοίωση είναι άγνωστη η μοίρα τους στην ΕΑΕ ! Η εκπαίδευση είναι μία, ενιαία αδιάσπαστη με εξειδικεύσεις σε περιοχές γνώσεων. Ποιος σοβαρός επιστήμονας μπορεί να υποστηρίξει σοβαρά ότι το βασικό προαπαιτούμενο πτυχίο στην εκπαίδευση για να διδάσκει κανείς στην Ειδική Αγωγή δεν είναι το πτυχίο των Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης; Η ειδική εκπαίδευση δεν αντιμετωπίστηκε ουσιαστικά ποτέ σαν κομμάτι της γενικής εκπαίδευσης, αλλά σαν ένα αυτόνομο παρακλάδι της, παραβιάζοντας έτσι το συνταγματικό δικαίωμα της ισονομίας μεταξύ των πολιτών/μαθητών. Αυτό είχε δύο πολύ σοβαρές συνέπειες: Αφ’ ενός, δεν υπήρξε σεβασμός στο δικαίωμα των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για δημόσια δωρεάν εκπαίδευση. Αφ’ ετέρου, οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται με αυτοθυσία στις δομές της ειδικής εκπαίδευσης ακολουθούν τη μοίρα των μαθητών τους και τα εργασιακά τους δικαιώματα είναι υποδεέστερα των άλλων κατηγοριών εκπαιδευτικών. Επιβάλλεται οι υπηρεσιακές μεταβολές των εργαζομένων στην Ειδική Εκπαίδευση τόσο για τους αναπληρωτές όσο και για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς να γίνονται με κριτήρια εναρμονισμένα με της Γενικής εκπαίδευσης.