Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 68: Θέματα Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ.)Σχόλιο του χρήστη ΙΕΚ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ | 26 Ιουνίου 2015, 09:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ηθελα να κάνω μία συνοπτική τοποθέτηση που αποδυκνείει το τραγικό της καταστασης και την συντεχνιακή αντιληψη που επικρατεί μεσα στα ΙΕΚ. Ακατάλληλοι ανθρώποι πλαισιώνουν τις σχολές και αποκτούν και λόγο γνώστη. 1) Το πρόγραμμα σπουδών στα ΙΕΚ είναι ιδιαίτερα υψηλών απαιτήσεων. Απαιτείται εξορθολογισμός του και κυρίως προσαρμογή του στα πραγματικά δεδομένα προς τα κάτω εννεοίται διότι τελικά αν κάποιος ψάξει λίγο θα καταλήξει οτι οι πιστοποίηση σε ΙΕΚ λογιστικής εχει γράφει απο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ με ύλη την ίδια που δίνεται στο ΑΣΕΠ επιπεδου ΠΕ. Ολως τυχαίως ελάχιστοι περνάνε και αυτοί με την βάση, αλλά κάποιοι περνάνε. Στο ΑΣΕΠ του 2009 αν θυμάμαι η αποτυχία ηταν του 97,5% 2) Η απαίτηση απόκτησης πιστοποίησης από τους εκπαιδευτές ενηλίκων θα πρέπει να αποτελεί τυπικό προσόν με συστατικά τουλάχισοτν διδακτορικό τίτλο και 10ετης αποδεδειγμένη εμπειρία (η αποδειξη ειναι ενα δυσκολο θεμα) ή εξετάσεις επάρκειας. καμμια πρόσληψη ή παραμονή σε θέση καθηγητή ΙΕΚ χωρις τα ανωτέρω προσόντα. 3) Καταργηση των σχολών security διασωστών ΕΚΑΒ, οδηγών αυτοκινήτων, χασαπηδες κτλ οι οποίοι ειναι καθαρά τεχνικού χαρακτήρα και δεν χρειάζονται ακαδημαικά μαθηματα για εκτελέση του εργου τους, παράλληλη ενταξη τους σε σχολές ΣΕΚ-ΤΕΕ-ΤΕΛ ή ΚΕΚ. 4) Συμφωνώ και εγω με την παράταση της θητείας των διευθυντών και προτείνω την καθιέρωση πενταετούς θητείας, ώστε να μπορούν να οργανώνουν και να διευθύνουν με μακροπρόθεσμους στόχους τη λειτουργία σχολείων και ινστιτούτων. Η ανανέωση της θητείας τους μπορεί εκτός των άλλων να επηρεάζεται και από την αξιολόγησή τους από το διδακτικό προσωπικό του σχολείου, το οποίο επίσης πρέπει να αξιολογείτε από τη διεύθυνση και να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη η αξιολόγησή του (όπως και αυτή από τους εκπαιδευόμενους) κατά τη μοριοδότηση και τη σύνταξη των πινάκων πρόσληψης. 5) συμφωνώ και εγω οτι πρέπει άμεσα να καθιερωθεί απόλυτα ίση μισθολογική και ασφαλιστική αντιμετώπιση ανάμεσα σε ΣΔΕ και ΙΕΚ, είτε ΔΙΕΚ, είτε ΟΑΕΔ, παντα προς το καλύτερο, χωρίς να γίνεται "αναπροσαρμογή" στονβ χαμηλότερο μισθό. Ηδη τα ωρομίσθια ειναι κατώτερα απο την αμοιβή που προβλεπεται απο την ΕΓΣΣΕ 6) Πληρη απαγορευση σε υπαλληλους της ΔΕ να γινονται καθηγητες σε ΙΕΚ ελλειψη προσόντων (διδακτορικό τιτλο, ελλειψη εμπειρίας. 7) Επαγγελματικά δικαιώματα ΠΕ με εξετάσεις αλλα για όλους σε κάθε επάγγελμα, κανεις δεν διασφαλίζει οτι το πτυχίο θεωρείται ικανός τιτλος εξειδικευσης. Το εχουν δειξει οι εξετάσεις στο ΑΣΕΠ. Αυτές ειναι οι επισημάνσεις που απασχολουν μακροπρόθεσμα την επαγγελματική μας εξέλιξη. Καμμία εκπτωση για οφελος των συντεχνιών.