Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΑ | 3 Δεκεμβρίου 2009, 18:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαβάζοντας αρκετά προσεκτικά τα όσα γράφτηκαν στα πλαίσια της διαβούλευσης διαπίστωσα ότι το 24μηνο με επιτυχία στο ΑΣΕΠ θεωρείται από την πλειοψηφία ως ένα δίκαιο μέτρο το οποίο και το κριτήριο ΑΣΕΠ καλύπτει, αν δεχτούμε ότι το ΑΣΕΠ μπορεί να αποφανθεί ως προς την κατάρτιση ενός εκπαιδευτικού, και θέτει ένα ανώτερο όριο παραμονής στην αναπλήρωση ή την ωρομισθία. Τα ως άνω θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη το Υπουργείο στο νέο νομοσχέδιο που πρόκειται να καταθέσει. Επίσης θα ήθελα να επισημάνω ένα ιδιαίτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι μη καθηγητικές σχολές. Το πολύ μικρό αριθμό εισακτέων στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Στα πλαίσια της όποιας μεταβατικής περιόδου αποφασιστεί θα πρέπει να υπάρξει πρόνοια ώστε να ενταχθούν στις ρυθμίσεις όσοι έχουν μεγάλες προϋπηρεσίες και δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια. Με το "60-40" που δηλώσατε ότι θα ισχύσει και για φέτος θα διοριστούν άνθρωποι με πολύ λιγότερη προϋπηρεσία γιατί θα έχουν παιδαγωγική επάρκεια. Σε πολλές ειδικότητες υπάρχουν συνάδελφοι με 30μηνο (έως 30-06-2008) ή 24μηνο με ΑΣΕΠ που δεν έχουν προλάβει ακόμη να εισαχθούν στην ΑΣΠΑΙΤΕ αν και υπάρχει ειδική προκήρυξη για αυτές τις δύο κατηγορίες. Κλείνοντας θα ήθελα να επισημάνω ότι κατά την προσωπική μου άποψη το υπάρχον μεικτό σύστημα (διοριστέοι του ΑΣΕΠ και διορισμοί από πίνακα με προϋπηρεσίες) δεν χρίζει αλλαγής αλλά κάποιων βελτιώσεων που θα εξασφαλίζουν την μέγιστη αξιοκρατία.