Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων ΓλωσσώνΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΥΛΩΝΑ | 26 Ιουνίου 2015, 09:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι το πολυνομοσχέδιο, με τις παραγράφους 2 και 3, αυξάνει τη γραφειοκρατία, ενώ θα περιμέναμε να τη μειώσει, καθώς είναι σε όλους γνωστά τα προβλήματα και οι καθυστερήσεις που δημιουργεί. Το ωράριο των εργαζομένων θα έπρεπε να ήταν πιο ελαστικό, με δεδομένη την ιδιαιτερότητα της λειτουργίας των φροντιστηρίων.Προτείνω, λοιπόν, την απλούστευση των γραφειοκρατικών διαδικασιών και τη δυνατότητα κάποιας ελαστικότητας στις ώρες εργασίας των εργαζομένων. Είναι γνωστό ότι τα φροντιστήρια λειτουργούν νόμιμα και καλύπτουν πραγματικές ανάγκες των μαθητών. Την ίδια στιγμή οργιάζουν τα παράνομα ιδιαίτερα από καθηγητές που δεν έχουν βγάλει την αντίστοιχη άδεια και μάλιστα τα ιδιαίτερα από διορισμένους καθηγητές-όλα αυτά αποτελούν μέρος της παραοικονομίας που η κυβέρνηση δηλώνει πρόθυμη να καταπολεμήσει. Προτείνω, λοιπόν, την αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων με ουσιαστικούς ελέγχους.