Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Αχαρνών | 3 Δεκεμβρίου 2009, 18:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από τη στιγμή που για πρώτη φορά καλώς ή κακώς μπήκαμε στους πίνακες, ο καθένας από εμάς οργάνωσε τη ζωή του (παντρεμένοι ή ανύπαντροι) με τέτοιο τρόπο ώστε το μέλλον του να είναι ο χώρος της εκπαίδευσης. Παράδειγμα: η Δέσποινα άφησε την επί μακρόν εργασία της στα Τρίκαλα για κάτι καλύτερο στο Μενίδι. Παρόμοια, ο Λουκάς με τρία παιδιά άφησε μια ταπεινή αλλά αξιοπρεπή δουλειά σε αποθήκη για κάτι που ονειρευόταν και προσπάθησε πάρα πολύ γι' αυτό. Και πόσοι ακόμα στην ίδια θέση. Εσείς μπορείτε να μπείτε στη θέση μας; Ο γράφων έχει δώσει 2 φορές στο ΑΣΕΠ, την πρώτη το 2000 με επιτυχία και τη 2η το 2004. Με τι δυνάμεις και έχοντας δεύτερη δουλειά το βράδυ και οικογένεια να ετοιμαστεί για ακόμη μία φορά για τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ; Δεν παραβλέπουμε ότι η λογική του εγχειρήματος είναι σωστή, έχοντας υπόψη αυτά που συμβαίνουν στις αποσπάσεις, στις αξιολογήσεις. Όμως η κατάργηση των πινάκων θα είναι εγκληματική. Απορροφήστε σταδιακά όσους βρίσκονται στους πίνακες και εργάζονται ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι. Σε διαφορετική περίπτωση θα μας βρείτε απέναντί σας. Εργαζόμενοι στο ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Αχαρνών