Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 68: Θέματα Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ.)Σχόλιο του χρήστη Σοφία Μάντη | 26 Ιουνίου 2015, 10:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΟΤΙ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ- «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα, την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και άλλες διατάξεις»το οποίο ως τις 26.6 βρίσκετε σ,ε διαβούλευση ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 68 (Παράγραφος 1) και αφορά τις καλλιτεχνικές σχολές θα ήθελα να κάνω ένα επιπρόσθετο σχόλιο συμφωνώντας με τους προαναφερθέντες στο ζήτημα συνάδελφους καθηγητές χορού. Στο επίσημο site του ΔΟΑΤΑΠ υπάρχουν τα παρακάτω κείμενα: «Βάσει του Ν. 2916/2001, η δομή της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης διακρίνεται: Ανώτατη Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση, στην οποία ανήκουν τα Πανεπιστήμια, τα Πολυτεχνεία, η Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών και το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Στην Ελληνική Επικράτεια λειτουργούν 20 Πανεπιστήμια, τα οποία αποτελούνται από Σχολές, οι οποίες με τη σειρά τους διαιρούνται σε Τμήματα και αυτά σε αντίστοιχους Τομείς. Ανώτατη Τεχνολογική Εκπαίδευση, στην οποία ανήκουν 14 Τ.Ε.Ι. σε όλη την Ελληνική επικράτεια, τα οποία διαιρούνται σε Σχολές, που περιλαμβάνουν δύο ή περισσότερα Τμήματα. Στην Ανώτατη Τεχνολογική Εκπαίδευση περιλαμβάνει και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ). Στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα ανήκει και η Ανώτερη Εκπαίδευση, στην οποία υπάγονται διάφορες σχολές που παρέχουν επαγγελματική ειδίκευση σε συγκεκριμένους τομείς που αφορούν στη θρησκεία, στην τέχνη, στον τουρισμό, στο ναυτικό, στο στρατό και στη δημόσια τάξη. Πιο συγκεκριμένα, στις σχολές αυτές περιλαμβάνονται οι Ανώτερες Εκκλησιαστικές Σχολές, οι Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, οι Ανώτερες Σχολές Χορού και Δραματικής Τέχνης, οι Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, οι Ανώτερες Σχολές Υπαξιωματικών του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και η Ανώτερη Σχολή Αστυφυλάκων. Σε άλλο πεδίο του ΔΟΑΤΑΠ υπάρχει το εξής κείμενο Α ΤΜΗΜΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΏΝ ΤΙΤΛΩΝ Επιστημονικοί Κλάδοι Μουσικής-Εικαστικών Τεχνών-Θεατρικών Σπουδών και Χορού Οι κλάδοι αξιολογούν τα πτυχία της αλλοδαπής ως προς τα αντίστοιχα τμήματα των Ελληνικών Πανεπιστημίων. Με την ίδρυση του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., τη δημοσίευση του Ν.3328/2005 και την κατάργηση της παρ.3 του αρ.5 του Ν.3027/2002, περιήλθαν στην αρμοδιότητα του κλάδου των Εικαστικών Τεχνών οι αρμοδιότητες του Διατμηματικού Συμβουλίου Αναγνώρισης Ισοτιμιών Τίτλων Καλών Τεχνών Αλλοδαπής της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών (Α.Σ.Κ.Τ.). Στην συνέχεια στο ίδιο site ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΆΤΩ ΤΜΗΜΑ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ Β' ΤΜΗΜΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΤΙΤΛΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Το Β’ Τμήμα του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. από την 1 Απριλίου 2005 με το νόμο 3328/2005 αποτελεί τη νομική συνέχεια του Ινστιτούτου Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Ι.Τ.Ε.), το οποίο λειτουργούσε κάτω από διαφορετικό νομικό πλαίσιο και είχε και άλλες πρόσθετες αρμοδιότητες. Αντικείμενο του Β’ Τμήματος του Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. είναι η αξιολόγηση των πτυχίων της αλλοδαπής ως προς τα Τμήματα των Ελληνικών Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων. Βάσει του Νόμου 3328/2005 το Β΄ Τμήμα εξετάζει πτυχία Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης τουλάχιστον 3ετούς φοίτησης. Η κατοχή μεταπτυχιακού διπλώματος δεν κρίνεται απαραίτητη για να χορηγηθεί ισοτιμία με πτυχίο Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος. ΤΩΡΑ ΠΟΙΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΟΥΝ ΕΣΤΩ ΣΑΝ ΤΕΙ Επιστημονικός Κλάδος Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών Αρμοδιότητά του έχει την εξέταση των αιτημάτων που αφορούν θέματα αντιστοιχίας με Σχολές Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών (Γ.Τ.Κ.Σ.) των Τ.Ε.Ι. και των τμημάτων αυτών που είναι τα παρακάτω: Γραφιστικής, Διακοσμητικής, Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης, Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής, Φωτογραφίας, Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών. Δηλαδή ενώ στον τόπο μας ο χορός είναι αδιαβάθμητος χωρίς κανένα θεσμικό πλαίσιο δίνουμε ισοτιμίες πανεπιστημιακού επιπέδου ?! για τους έχοντες πτυχία από το εξωτερικό κατατάσσοντας τους στα ΑΕΙ (αναρωτιέμαι με τι κριτήρια?) ενώ εμείς εδώ με τις ίδιες σπουδές θεωρούμαστε επίπεδου ΤΕΙ χωρίς κανένα νομικό πλαίσιο αναφοράς , ζητάμε όλοι οι απόφοιτοι Ανώτερων Σχολών χορού , που είναι αναγνωρισμένες από το Υπουργείο Πολιτισμού ως υπαγόμενες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (ΦΕΚ 131/Α/83) και (ΦΕΚ 212/Α/85), να τους δοθεί επιτέλους μετά απο 12 χρόνια νομικού κενού η ανάλογη ισοτιμία και να αναγνωρισθεί και διαβαθμισθεί το δίπλωμά τους όπως ανέφερε η παραπάνω διάταξη που για "άγνωστους " λόγους αποσύρθηκε ξαφνικά. Παρακαλούμε όπως ζητήσετε στη Βουλή όταν έλθει προς ψήφιση το νομοσχέδιο: «Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευση, την έρευνα, την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και άλλες διατάξεις» την επαναφορά και την ψήφιση του παραπάνω άρθρου δικαιώνοντας τόσους διπλωματούχους που ταλαιπωρούνται επί 12 χρόνια και έχουν Δίπλωμα Αναγνωρισμένης(αλλά αδιαβάθμητης) από το κράτος σχολής. Ευχαριστώ Σοφία Μάντη Καθηγήτρια χορού , χορογράφος