Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νώντας | 26 Ιουνίου 2015, 11:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η προϋπηρεσία στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση ήταν και είναι νομικά μία. Η δημιουργία δύο πινάκων έγινε στο πνεύμα διαχωρισμού των εκπαιδευτικών που έχουν επιμέρους προσόντα που τους επιτρέπουν να κατοχυρώσουν (σύμφωνα με το νόμο!!!) δικαίωμα-προβάδισμα εργασίας σε ειδικά σχολεία. Έτσι λοιπόν όλοι οι εκπαιδευτικοί θα μπορούσαν να είναι σε ένα πίνακα ή όλοι και στους δύο αλλά και πάλι στον πίνακα ειδικής θα προηγούνταν αυτοί που έχουν τα νόμιμα προσόντα. Κάποιοι επέλεξαν συνειδητά για διάφορους λόγους την ειδική αγωγή προτού γίνει μόδα και προτού εμφανιστούν οι συνέπειες του απαράδεκτου κλειδώματος των πινάκων. Οποιασδήποτε απόκρυψη προϋπηρεσίας είναι παράνομη και σύμφωνα με τους νόμους του υπουργείου αλλά προτίστως αντιβαίνει το Σύνταγμα. Η προυπηρεσία όλων των εκπαιδευτικών μετράει και στην ειδική και στην γενική παιδεία. Αυτό που διαφέρει είναι τα κριτήρια ένταξης στο εκπαιδευτικό προσωπικό της ειδικής εκπαίδευσης. Ας πάψει επιτέλους η τυχοδιωκτική και συμφεροντολογική δημιουργία νομοσχεδίων και εγκυκλιων που έχουν ως γνώμονα τη εξυπηρέτηση πρόσκαιρων συμφερόντων αγνοώντας το παρελθόν και το μέλλον.