Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων ΓλωσσώνΣχόλιο του χρήστη Σάββας Μαρίνος | 26 Ιουνίου 2015, 11:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριοι, Σκοπός κάθε νομοσχεδίου εκτός απο το να αντικατοπτρίζει την Κκυβερνητική πολιτική είναι να λαμβάνει υπ'οψη του και τις οικονομικες - κοινωνικές συνθήκες μέσα στις οποίες εφαρμόζεται, καθώς και τη δυνατότητα του κρτατικου μηχανισμου να ανταποκριθεί στην επιπρόσθετη εργασία η οποια απορρέει απο τις διατάξεις του νομοσχεδίου. Ο υπουργός καλό θα ήταν να φροντίζει να δημιουργούνται οι υποδομές πρώτα και μετά να επιβαρύνει τα έκτός απο τα Κ.Ξ.Γ. και τα κατά τόπους γραφεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με απίστευτο όγκο γραφειοκρατίας. Η επιστροφή της δήλωσης -χειρόγραφης μάλιστα- στα κατά τόπους γραφεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν βοηθάει τα κέντρα ξενων γλωσσών καθώς προσθέτει γραφειοκρατια ούτε και το δημόσιο εν γένει διότι αυξάνει το κόστος λειτουργίας του αφού θα πρέπει να βρεθούν υπάλληλοι οι οποίοι θα πρέπει να αναλαβουν αυτήν την γραφειοκρατία η οποία θα δημιουργηθει χωρίς μάλιστα να καταργει την Εργάνη η οποία παρέχει επαρκη πληροφόρηση ούτως ή άλλως. Να θυμίσουμε επίσης ότι τα στα κατά τόπους γραφεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης υπολειτουργούν και οι υπάλληλοι είναι ούτως ή άλλως ελάχιστοι. Η πρόσθεση 12 ημερών αργίας επιβαρύνει τους ιδιοκτήτες Κ.Ξ.Γ. με επιπρόσθετα εξοδα τα οποία δεν μπορούν να βγάλλουν απο τα δίδακτρα καθώς αυτά εχουν ήδη συμπιεστεί σε σημείο που δεν πάει άλλο. Αυτό όμως δεν οφελεί το κράτος καθώς τα πρόσθετα έξοδα θα μειώσουν τα φορολογητέα κέρδη και έτσι ουτε το κράτος θα εισπράξει τα αναμενόμενα απο τον κλάδο. Αν το κράτος πραγματικά ενδιαφερόταν να εξυγειάνει τον κλάδο θα επρεπε πρώτα να αναλάβει να περιορίσει δραστικά τα οικοδιδασκαλεία και τα παρανομα ιδιαίτερα μαθήματα καθώς όυτε φόρους πληρώνουν ούτε εχουν καμια προυπόθεση ασφαλείας για τα παιδια που συγκεντρώνουν στους χώρους τους. Ετσι: 1) θα αυξάνονταν τα κέρδη των Κ.Ξ.Γ. και τα φορολογικά έσοδα 2) θα μειωνόταν η ανεργία στους καθηγητές που θέλουν να δουλεύουν νόμιμα 3)Θα έδινε ένα παράδειγμα στην κοινωνία ότι αυτή η κυβέρνηση θέλει πραγματικά παρεμβαίνοντας στους μηχανισμούς της διαφθοράς και φοροδιαφυγής, να δώσει ενα μήνυμα ότι πραγματικά έχει διαφορετικές διαθέσες απο τους προηγούμενους. Με τιμή Σάββας Μαρίνος