• Σχόλιο του χρήστη 'Σταύρος1' | 26 Ιουνίου 2015, 11:34

    Αντί να διαχωριστούν οι πίνακες να ενωθούν. Ένας πίνακας ανά κλάδο. Κατά την αίτηση στο τέλος συμπληρώνεις κουτάκι: διαθέτω προσόντα ένταξης στην ειδική αγωγή. (πχ μτπχ, προϋπηρεσία, κλπ) Στις φάσεις γενικής τραβάει από όλους Στις φάσεις ειδικής μόνο από το κουτάκι. Βασικό κατάταξη κατά τα πρότυπα της γενικής (η εκπαίδευση είναι μία) ΑΣΕΠ όλος ο βαθμός + προϋπηρεσία (ανεξάρτητα από που προήλθε) αν θέλουν προσθέτουν και λοιπά κριτήρια............. Πλεονεκτήματα : Δεν διαχωρίζεται ειδική γενική και δεν διασπάται ο κλάδος Δεν εγκλωβίζεται κάποιος μόνο σε μία δομή Δεν αδικούνται οι της γενικής γιατί σε μερικές ειδικότητες η ειδική έγραφε μεγάλες προϋπηρεσίες σε αντίθεση με τη γενική με δοκιμασίες ασεπ και προσλήψεις με το σταγονόμετρο κλπ. Δεν έρχεται σε αντίθεση με ΣΤΕ Δεν ακυρώνεται η προϋπηρεσία της ειδική και όσων ασχολήθηκαν με αυτή Προσφέρεται η δυνατότητα εναλλαγής εμπειριών Περιορίζεται το φαινόμενο χρήσης ειδικής ως δούρειος ίππος Αντίστοιχος πίνακας και για τους διορισμούς γιατί αυτό που προωθείται αφορά μόνο τους αναπληρωτές Δίνεται η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς γενικής να αποκτήσουν εμπειρία μετά από εξειδίκευση ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡ. 4 ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47