Σχετικά με την παράγραφο 1.β’
Τα μέλη ΕΔΙΠ και ΕΕΠ παρέχουν ποικίλο διδακτικό έργο διαφορετικής βαρύτητας όσον αφορά στο χρόνο εργασίας / προετοιμασίας που αντιστοιχεί σε κάθε ώρα διδασκαλίας (για παράδειγμα μία ώρα διδασκαλίας θεωρίας έχει διαφορετική βαρύτητα από μια μία ώρα διδασκαλίας σε εργαστηριακή άσκηση). Για να αντανακλάται αυτή η πραγματικότητα θα πρέπει να οριστεί εύρος ωρών παροχής διδακτικού έργου εβδομαδιαίως (ελάχιστο – μέγιστο). (Η επιτροπή της Συνόδου των Πρυτάνεων στο Σχέδιο Οργανισμού ΑΕΙ προτείνει από 8 έως 12 ώρες διδακτικό έργο εβδομαδιαίως για τα μέλη ΕΔΙΠ, ΕΕΠ)
Σχετικά με την παράγραφο 1.β’ Τα μέλη ΕΔΙΠ και ΕΕΠ παρέχουν ποικίλο διδακτικό έργο διαφορετικής βαρύτητας όσον αφορά στο χρόνο εργασίας / προετοιμασίας που αντιστοιχεί σε κάθε ώρα διδασκαλίας (για παράδειγμα μία ώρα διδασκαλίας θεωρίας έχει διαφορετική βαρύτητα από μια μία ώρα διδασκαλίας σε εργαστηριακή άσκηση). Για να αντανακλάται αυτή η πραγματικότητα θα πρέπει να οριστεί εύρος ωρών παροχής διδακτικού έργου εβδομαδιαίως (ελάχιστο – μέγιστο). (Η επιτροπή της Συνόδου των Πρυτάνεων στο Σχέδιο Οργανισμού ΑΕΙ προτείνει από 8 έως 12 ώρες διδακτικό έργο εβδομαδιαίως για τα μέλη ΕΔΙΠ, ΕΕΠ)