Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΣΤΑΥΡΟΣ | 26 Ιουνίου 2015, 12:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ: Αν η ειδκη και η γενικη αγωγή είναι ενιαία μορφή εκπαίδευσης,για ποιο λόγο υπάρχουν δύο πίνακες χωριστοί; 2) Ο αριθμός των σχολίων της διαβούλευσης δεν αποδεικνύει πως το άρθρο 47 είναι προβληματικό,αλλά δείχνει πως υπάρχει μια μικρή μερίδα εκπαιδευτικών που διαμαρτύρεται για τη ρύθμιση για το διαχωρισμό των πινάκων,ενώ από την άλλη υπάρχει η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής,που δεν σχολίασε τη διαβούλευση, γιατί αισθάνεται πλήρως ικανοποιημένη με την αποκατάσταση της επί σειράς ετών αδικίας, που υφίστατο από συναδέλφους της ειδικής,οι οποίοι με "διάφορους" τρόπους παρεισέφρυαν στην Γενική εκπαίδευση και τους στερούσαν θέσεις εργασίας κάθε χρόνο. Καιρός ήταν να επικρατήσει το ΔΙΚΑΙΟ και να ισχύσει ο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ των δυο μορφών εκπαίδευσης. Για ποιο λόγο θα πρέπει κάποιοι προνομιούχοι να έχουν και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο; Για τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής ο λόγος ,φυσικά ,οι οποίοι δουλεύοντας κάθε χρόνο στην ειδική αγωγή έχουν την πολυτέλεια να εργάζονται κάθε χρόνο σε σχολεία ( και μάλιστα, κοντά στις μόνιμες κατοικίες τους,μη γνωρίζοντας τι σημαίνει δυο και τρία χρόνια ανεργίας ),να συγκεντρώνουν μόρια προϋπηρεσίας , να εντάσσονται και στους δύο πίνακες και να προηγούνται στον πίνακα Γενικής Αγωγής εξοβελίζοντας συναδέλφους τους στην Γενική Αγωγή και καταδικάζοντας τους στην ανεργία. Και βέβαια να τονιστεί πως καμία προϋπηρεσία δεν πάει χαμένη,απλά αναγνωρίζεται εκεί που έχει προσφερθεί. Τι ποιο λογικό και αυτονόητο; Και όποιος της ειδικής αγωγής θέλει να δουλέψει και στην Γενική θα καταταχθεί στον πίνακα, αναλόγως με τα μόρια που έχει στην αντίστοιχη μορφή εκπαίδευσης. Επιπλέον, πρέπει να γίνει σαφές πως η Ειδική εκπαίδευση δεν αναβαθμίζεται με την μεταφορά της αποκτηθείσας προϋπηρεσίας και στους δύο πίνακες,αλλά με τη διεκδίκηση , από τους υπηρετούντες στην ειδική Αγωγή ,μόνιμων διορισμών στην συγκεκριμένη μορφή εκπαίδευσης και με την παροχή κονδυλίων για τα παιδιά της ειδικής εκπαίδευσης (που φυσικά κανείς δεν θεωρεί παιδιά ενός κατώτερου θεού). Μήπως ,λοιπόν, η οργισμένη αντίδραση των εκπαιδευτικών της Ειδικής αποδεικνύει και τα βαθύτερα κίνητρα για τα οποία εργάζονται εκεί; Μήπως λοιπόν,η ειδική Αγωγή γίνεται το κρυφό χαρτί τους για να μπουν τελικά στη Γενική Εκπαίδευση; Τα συμπεράσματα ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!