Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αρετή | 26 Ιουνίου 2015, 12:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα επιπλέον προσόντα τα αποκτάει κανείς, όταν πραγματικά νοιάζεται για τον συνάνθρωπο του. Αυτή είναι και η έννοια των διπλωμάτων, να έχεις ευκαιρίες να ανοίξεις τους πνευματικούς ορίζοντες σου. Βέβαια ο καθένας έχει επιλογές η διαθέτω τα χρήματα μου σε υλιστική ευδαιμονία ή σε πνευματική ανέλιξη. Δεν πρέπει να τιμωρηθούν οι 0.50, γιατί επέλεξαν το δεύτερο. Αντιθέτως, είναι προνόμιο τους που έχουν πλουτίσει τις γνώσεις τους. Και αυτό το αγορασμένα και ξένα διπλώματα δεν ευσταθούν, γιατί ξέρουμε ότι αρκετοί εκπαιδευτικοί αξιόλογοι με 20 χρόνια προϋπηρεσία είχαν σπουδάσει στο εξωτερικό και τώρα βρίσκονται μόνιμοι ως πνευματικοί ταγοί και γαλουχούν τα παιδιά μας. Υποστηρίζω τις προτάσεις του συλλόγου ΣΑΤΕΑ που ευαισθητοποιημένος και με λογικά επιχειρήματα υποστηρίζει την προσμέτρηση των εκπαιδευτικών .50 και στους δυο πίνακες