Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΜΠΟΝΙΑΣ | 3 Δεκεμβρίου 2009, 18:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ:ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΩΣ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΕΤΡΑΠΛΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ{ΑΠΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ-ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ-ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟ ΓΡΑΦΕΙΟΥ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ} ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ:Πρωτεύουσα η διδακτική ετοιμότητα και ικανότητα του εκπ/κού. Αυτή βαθμολογείται από τα τεστ αξιολόγησης διδακτικής ετοιμότητας {τι έμαθαν και πως το έμαθαν} των μαθητών της τάξης{ τα οποία συνθέτει ο διευθυντής σε συνεργασία με το σχολικό σύμβουλο} του ,αρχικό το Σεπτέμβριο,ενδιάμεσο τον Ιανουάριο,τελικό τον Ιούνιο.Από τα προγράμματα{αγωγής υγείας,πολιτιστικών,περιβαλλοντικά} και τις εκπαιδευτικές απογευματινές ημερίδες που οργάνωσε με τους μαθητές του,από το χρόνο εργασίας στην βιβλιοθήκη του σχολείου και τους υπολογιστές με τους μαθητές του .Επίσης από τον αριθμό των συνθετικών εργασιών που εκπόνησαν οι μαθητές του καθοδηγούμενοι από τον δάσκαλο.Από πόσες εξατομικευμένες εργασίες παρείχε και το ποσοστό βελτίωσης στους αδύνατους μαθητές.Το έργο που παρείχε στα καθήκοντα που του ανέθεσε ο διευθυτής {βιβλιοθήκη,εθνικές γιορτές ,εποπτικό υλικό}.Οι γονείς αξιολογούν με ερωτηματολόγιο το οποίο συμπληρώνουν και παραδίδουν στο σχολικό σύμβουλο. ΠΡΟΤΑΣΗ:ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΡΑΠΤΕΣ ΟΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ Η ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΝΑ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΚΡΙΣΕΩΝ ΜΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ.ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ . ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ:Η Πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν έχει διαβάσει ποτέ το νόμο 1566 βασικό νόμο που διέπει την εκπαίδευση. ΠΡΟΤΑΣΗ:2 ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠ/ΚΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ {ΑΓ.ΥΓΕΙΑΣ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ} ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ.ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΗΜΕΡΙΔΕΣ-ΠΑΡΗΓΑΓΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ. ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ:Καταπληκτικές εργασίες ,ώρες εργασίας ,ικανότητα πρωτοτυπία κι όμως χάθηκαν χωρίς να μπορούν να αποδειχτούν ,αλλά και να εμπνεύσουν άλλους εκπαιδευτικούς . ΠΡΟΤΑΣΗ:2 ΜΟΡΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ.ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ .ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΩΝ .ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΙΑΙΑ ΑΠΟΥΣΙΑ. ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ:είναι απίστευτο το πόσες ώρες χάνονται κατ έτος ,ιδίως στη δευτεροβάθμια για ασήμαντους λόγους{ακόμα και για τοκετό σκύλου...ναι πέρσι στο Ελληνικό}.Προκαλείται αναστάτωση μια και τα παιδιά μένουν σπίτι ή επιβαρύνουν άλλες τάξεις. ΠΡΟΤΑΣΗ:ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ Δ.Σ. ΕΚΠ/ΚΩΝ.ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΑΝΑΙΤΙΑ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ Ν.Δ. ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ:Η Εθελοντική προσφορά,ο χρόνος,χωρίς την ανταμοιβή που δίδεται σε άλλους συνδικαλιστές άλλων φορέων οι οποίοι σταματούν να εργάζονται. Στους συνδικαλιστικούς φορείς των εκπ/κών οι εκπρόσωποι στα Δ.Σ. εργάζονται στο σχολείο κανονικά.Επίσης δεν λαμβάνουν οδοιπορικά ή κάποια άλλη αμοιβή για τη συμμετοχή τους.Το πλέον σημαντικό ,έχουν αξιολογηθεί από το σύνολο των εκπ/κών ότι μπορούν να τους εκπροσωπούν .Έχουν ασκήσει ήδη διοίκηση ,μια που είναι δύσκολη αποστολή και είναι διοίκηση ,η συμμετοχή σε Δ.Σ. ΠΡΟΤΑΣΗ:2 ΜΟΡΙΑ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 500 ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΕ ΚΕΚ -ΙΕΚ-ΙΔΕΚΕ-ΕΠΙΨΥ. ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ:Υπήρχε και πριν την έλευση της Ν.Δ. στην εξουσία.Η εμπειρία από την επαφή και τριβή με τους ενήλικες πολύ σημαντική για όσους θέλουν να ασκήσουν διοίκηση και να διαχειριστούν ενηλίκους εκπαιδευτικούς και γονείς.Οι εκπαιδευτικοί ενηλίκων έχουν περάσει από το ΕΚΕΠΙΣ ειδική επιμόρφωση-εκπαίδευση{βιωματικές μικροδιδασκαλίες ,ενδιαφέρον μοντέλο για την βιωματική σε ομάδες επιμόρφωση των εκπαιδευτικών} με μαθητές άλλους εκπαιδευτικούς που έκριναν και αξιολογούσαν κάθε διδασκαλία και 2 ειδικές επιτροπές του υπ.εργασίας που αξιολόγησαν ,αφού βιντεοσκόπησαν κάθε διδασκαλία για να μπορέσουν οι εκπαιδευτικοί να ενταχθούν στο μητρώο των εκπαιδευτών . ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ.ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΠΟΣΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΠΗΡΑΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΤΟΥΣ.ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΩΝ ΑΔΥΝΑΜΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ .ΠΟΙΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΕΛΑΒΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΓΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.ΠΟΣΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΜΑΘΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.ΠΟΣΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΓΙΑΤΙ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΥΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ.ΠΟΣΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ{ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΙΒΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΜΠΑΣΚΕΤ -ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ-ΒΟΛΛΕΥ}.ΠΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΣΕ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΟΥΣ.ΤΕΛΟΣ ΠΟΣΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ ΕΜΑΘΑΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ.ΠΟΣΟ ΒΕΛΤΙΩΣΑΝ ΤΗΝ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΑΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑ ΓΑΛΗΣΑ ΤΗΣ ΣΥΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΙΔΙΟΙΣ ΑΝΑΛΩΜΑΣΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΕ 5000 ΤΟΜΟΥΣ. ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ:Από τον Κριαρά όταν τον ερώτησαν πως θα περιοριστούν τα μαθήματα στα φροντιστήρια,μα με καλύτερη οργάνωση της εκπαίδευσης απάντησε.Έχει δομηθεί ένα ιδιαιτέρως ελιτίστικο,αυταρχικό αντιδημοκρατικό σχολείο τα τελευταία χρόνια μια και δεν είναι οργανωμένο και κανείς δεν ενδιαφέρεται για τον μαθητή τον μη προικισμένο από τη φύση ή τον κοινωνικοοικονομικό οικογενειακό περίγυρο,το σχολείο εργάζεται μόνο με τους πιο ικανούς μαθητές κι ενώ πετάγονται δις για τη μη εκμάθηση της αγγλικής στο σχολείο,εισάγεται η διδασκαλία κι άλλων γλωσσών.....ελλαδικό όχι ελληνικό παράδοξο...γιατί στην Κύπρο μαθαίνουν όπως και σε άλλες ευρωπαικές χώρες αγγλικά στο σχολείο.Εκεί όμως υπάρχουν στελέχη της εκπαίδευσης που ασχολούνται με το τι και πως μαθαίνουν οι μαθητές-τριες ,μπαίνοντας και απροειδοποίητα στις τάξεις ...και οι εκπ/κοί το επιζητούν γιατί είναι το τρίτο μάτι που τους βοηθά να κάνουν έτσι καλύτερα πιο αποτελεσματικά την εργασία τους. ΤΕΛΟΣ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΓΚΩΔΕΙΣ ΦΑΚΕΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ.ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΓΙΑ 6 ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ 1 ΧΡΟΝΟ .ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ.ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ....ΝΕΟΙ ΝΟΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ή ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ. ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ..ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΡΟΕΒΛΕΠΑΝ ΔΙΕΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΛΛΑ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ..ΑΝ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΕΙ ΟΛΗ Η ΑΛΥΣΙΔΑ{ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ-ΣΤΕΛΕΧΗ} ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΕΝΑ ΝΟΜΟ Ή ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ....ΘΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ.ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΜΕ. ΣΤΑΥΡΟΣ Σ.ΣΜΠΟΝΙΑΣ ΓΛΥΦΑΔΑ -3-12-2009 697-2959282 STAVROSSMPONIAS@GMAIL.COM.