Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 68: Θέματα Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ.)Σχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Εκπαιδευτικός | 26 Ιουνίου 2015, 14:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμε κ. Υπουργέ συγχαρητήρια για τις επιλογές σας και την αναβάθμιση της ΓΓΔΒΜΝΓ μέσω του πολυνομοσχεδίου. Φαίνεται ότι αρχίζουν τα πράγματα να μπαίνουν σε σχετική τάξη Ένα σοβαρό θέμα είναι το κτιριακό δηλαδή να υπάρχει αυτοτέλεια σε κτιριακές και εργαστηριακές υποδομές των ΔΙΕΚ με ότι αυτό συνεπάγεται. Το πρόγραμμα σπουδών έχει ήδη αναμορφωθεί σε υψηλό επίπεδο αλλά τα εργαστήρια που παρέχουν τα ΕΠΑΛ και τα ΕΚ δεν είναι κατάλληλα για μετα - Λυκειακή εκπαίδευση πέρα από τα λειτουργικά προβλήματα που δημιουργούνται. Οι εκπαιδευτές πρέπει να επιλέγονται πρωτίστως με βάση την ΑΝΕΡΓΙΑ και ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ τους ΔΗΛΩΣΗ! (Βλέπε σχετική προκήρυξη ΙΕΚ ΟΑΕΔ) Επίσης σχετικά με την παράταση Δ/ΤΩΝ και Υπ/ντων ας θυμηθούμε πόσες παρατάσεις έχουν γίνει μέχρι σήμερα? Τότε δεν υπήρξε πρόβλημα τώρα θα υπάρξει…? Τέλος απαντώντας στους συναδέλφους Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης που θέλουν θέσεις ευθύνης σε Μετα-Δευτεροβάθμιες Δομές , θα συμφωνήσω αρκεί να συμπεριληφθούν ως υποψήφιοι Δ/τες , Υπ/ντες και όλοι οι Πτυχιούχοι Δημόσιοι Υπάλληλοι όλου του ευρύτερου Δημόσιου τομέα (υπήρχε σχετική πρόταση πριν χρόνια) από Περιφέρεια Δήμους Αποκεντρωμένη κ.λ.π. , ώστε να υπάρξει υγιής και σωστός ανταγωνισμός !!!