Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Θοδωρής | 26 Ιουνίου 2015, 15:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ και στηρίζω τη θέση της: ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ, ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 3ΗΣ ΕΑΕ (Γ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ) Αναρωτιέμαι: 1.πώς είναι δυνατόν να μιλάμε για ΕΝΤΑΞΙΑΚΗ ΠΟΛΤΙΚΗ, για όραμα ενός ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, για κατάργηση των στεγανών μεταξύ ειδικής και γενικής αγωγής και ταυτόχρονα να συνεχίζουμε να παράγουμε ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 2. πώς ζητάμε από το δάσκαλο της τάξης να εκπαιδεύσει μαθητές ΑΜΕΑ και ταυτόχρονα του επιτρέπουμε να μη γνωρίζει ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, να μη γνωρίζει τι θα κάνει με ένα παιδί δυσλεκτικό ή με ελαφρά νοητική υστέρηση ή με αυτισμό (που πολύ σωστά βρίσκεται στο γενικό σχολείο) 3. πώς γίνεται η πολιτεία να ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ τα πιο δύσκολα παιδιά ΑΜΕΑ στο δάσκαλο ΠΕ71 (ειδικής αγωγής) και ταυτόχρονα να ΜΗΝ του εμπιστεύεται μία γενική τάξη σχολείου 4. γιατί κάποιοι απόφοιτοι πανεπιστημίου πιστεύουν το 2015 ότι οι σπουδές τους πρέπει να τους εξασφαλίζουν επαγγελματική αποκατάσταση στο δημόσιο, ενώ αυτό δε συμβαίνει πουθενά στον κόσμο 5. μέχρι πότε θα λειτουργούμε ως χώρα με κριτήρια που μακράν απέχουν από το να είναι παιδαγωγικά -επιστημονικά.