Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων ΓλωσσώνΣχόλιο του χρήστη Ζησάκος Βασίλειος | 26 Ιουνίου 2015, 16:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμοι κύριοι, κυρίες. Οι συγκεκριμένες αλλαγές που προτείνονται θεωρώ ότι εμποδίζουν, δυσχεραίνουν ανούσια την λειτουργία των κάθε είδος φροντιστηρίων χωρίς να προσφέρουν κάτι νέο ή καινοτόμο απλώς αυξάνουν την γραφειοκρατία. Το να καταθέτουν τα φροντιστήρια τις συμβάσεις εργασίας στις διευθύνσεις εκπαίδευσης το θεωρώ αναχρονιστικό καταρχάς διότι είμαστε στην εποχή της πληροφορικής άρα ότι έντυπο ζητείται από οποιονδήποτε θα πρέπει, κατά την άποψη μου, να αποστέλνεται μέσω email και εκτός αυτού οι συμβάσεις αυτές βρίσκονται ήδη στις επιθεωρήσεις εργασίας και στο ΙΚΑ σε ηλεκτρονική μορφή, επομένως θα μπορούσαν να προωθηθούν από τον αντίστοιχο φορέα στην διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς να παρεμβάλλεται ο φροντιστής που υπάρχει και πιθανότητα κάποιος να αλλοιώσει τα στοιχεία στο χαρτί. Επίσης για τις 21 ώρες που θεωρείται ότι είναι πλήρης απασχόλησης αυτό νομίζω ότι εξομοιώνει το φροντιστήριο με τα σχολεία κάτι που δεν είναι απαραίτητα κακό αλλά τότε για λόγους ισονομίας θα έπρεπε να έχουν οι καθηγητές αυτοί και διοικητικά καθήκοντα εκτός των ωρών διδασκαλίας όπως στα δημόσια σχολεία καθώς και αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους στα φροντιστήρια όταν αιτούνται διορισμού τους. Διότι μέχρι σήμερα όσα χρόνια και αν εργαστεί ένας καθηγητής σε φροντιστήριο το Δημόσιο δεν αναγνωρίζει αυτά τα χρόνια. Με αυτή τη λογική άλλωστε θα έπρεπε να αναγνωρίζετε και η εκπαίδευση των μαθητών σε φροντιστήρια κάτι αντίστοιχο με τα σχολεία αφού εξομοιώνεται η τυπική με την άτυπη εκπαίδευση. Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι οι αλλαγές που προτείνονται δεν βοηθούν στο ξεκαθάρισμα του τοπίου αφού δίνουν κίνητρα σε εκπαιδευτικούς να μην ενταχθούν σε φροντιστηριακές δομές και να ιδρύσουν ή να συνεχίσουν επιχειρήσεις μικρές μεν αλλά ελέγξιμες και φορολογίσιμες αλλά να ενταχθούν στην μαύρη οικονομία των παράνομων και ανέλεγκτων ιδιαιτέρων χωρίς αποδείξεις και χωρίς κανένα έσοδο για το κράτος. Προτείνω να υπάρχουν απλοί και ίσοι κανόνες για όλους και να ισχύουν και για τα φροντιστήρια οι ίδιοι νόμοι που ισχύουν για τις υπόλοιπες επιχειρήσεις δηλαδή δήλωση εργαζομένων στο ΙΚΑ όπως και οι υπόλοιποι, φορολογικός έλεγχος όπως σε όλες τις επιχειρήσεις καθώς και έλεγχος από το ΙΚΑ και την επιθεώρηση εργασίας αλλά η δευτεροβάθμια εκπαίδευση να μην έχει σχέση με τα φροντιστήρια αφού δεν είναι τυπική εκπαίδευση διότι απλώς να βάλει επιπλέον εργασία και στους δημοσίους λειτουργούς των διευθύνσεων εκπαίδευσης καθώς και χρόνο, κόπο και έξοδα για τα φροντιστήρια διότι πρόκειται για μια διαδικασία που σε λίγο χρόνο θα απαξιωθεί και μόνο χαρτούρα θα μαζεύει.