Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Π. Ρ. | 26 Ιουνίου 2015, 16:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ Κ. ΑΤΤΑΛΙΩΤΟΥ, ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ 3ΗΣ ΕΑΕ (Γ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΔΥΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ) Η ΟΠΟΙΑ ΕΓΡΑΨΕ: "Αναρωτιέμαι: 1.πώς είναι δυνατόν να μιλάμε για ΕΝΤΑΞΙΑΚΗ ΠΟΛΤΙΚΗ, για όραμα ενός ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, για κατάργηση των στεγανών μεταξύ ειδικής και γενικής αγωγής και ταυτόχρονα να συνεχίζουμε να παράγουμε ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 2. πώς ζητάμε από το δάσκαλο της τάξης να εκπαιδεύσει μαθητές ΑΜΕΑ και ταυτόχρονα του επιτρέπουμε να μη γνωρίζει ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, να μη γνωρίζει τι θα κάνει με ένα παιδί δυσλεκτικό ή με ελαφρά νοητική υστέρηση ή με αυτισμό (που πολύ σωστά βρίσκεται στο γενικό σχολείο) 3. πώς γίνεται η πολιτεία να ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ τα πιο δύσκολα παιδιά ΑΜΕΑ στο δάσκαλο ΠΕ71 (ειδικής αγωγής) και ταυτόχρονα να ΜΗΝ του εμπιστεύεται μία γενική τάξη σχολείου 4. γιατί κάποιοι απόφοιτοι πανεπιστημίου πιστεύουν το 2015 ότι οι σπουδές τους πρέπει να τους εξασφαλίζουν επαγγελματική αποκατάσταση στο δημόσιο, ενώ αυτό δε συμβαίνει πουθενά στον κόσμο 5. μέχρι πότε θα λειτουργούμε ως χώρα με κριτήρια που μακράν απέχουν από το να είναι παιδαγωγικά -επιστημονικά". ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟ ΑΠΟΡΙΑΣ ΠΩΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΦΑΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ. ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟ ΑΠΟΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΑΝ ΚΑ Ι ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΩΣ ΙΣΟΤΙΜΑ. Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΣΥΝΤΕΧΝΙΩΝ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ. ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΟΙ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ, ΟΙ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΎΤΩ ΚΑΘΕΞΉΣ. ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΙΑΤΡΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ, ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;;;;;;ΘΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΙΔΕΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΠΟΥ ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΤΩΝΟΥΝ ΔΙΑΡΚΩΣ ΤΟΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΑΥΤΟ ΧΩΡΟ. ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΚΛΑΔΟ 61 71 ΧΩΡΙΣΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ 60 70 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΤΕ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΤΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΥΙΟΘΕΤΕΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ. ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΝΑ ΒΥΘΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ. ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΟΠΤΩΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΟΙΟΣ ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.