Επιπλέον, συνέχεια από προηγούμενο σχόλιό μου...Αδιαμφισβήτητος ο αντισταθμιστικός ρολος του ολοήμερου σχολείου με βάση πολλές έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί σχετικά με αυτό. Έχουν ανθολογηθεί περί τις 37 έρευνες που αφορούν στο ολοήμερο σχολείο (παιδαγωγικό και κοινωνικό του ρόλο) από το 1998-2013 στη διατριβή: Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο στην ΕΛλάδα, Διδακτορική Διατριβή, ΑΘηνά Χαλκιαδάκη, 2013. ΣΥγκεκριμέναστις σελίδες 333-337 παρουσιάζεται ο αντισταθμιστικός ρόλος, 248-250 ο συνοπτικός πίνακας όλων των ερευνών που ανθολογήθηκαν και μελετήθηκαν. Συγκεκριμένα για τον αντισταθμιστικό ρόλο του ολοήμερου σχολείου κάνουν λόγο οι εξής έρευνες: έρευνα 7 (Τα ολοήμερα σχολεία του Νομού ΦΛώρινας, Μούσιου-Μυλωνά, 2004), έρευνα 9 ( "ΑΞιολόγηση προβληματων σχεδιασμού και εφαρμογής των προγραμμάτων ολοήμερων δημοτικών σχολείων του Πειραιά Λουκέρης, Σταματοπούλου, 2004/ έρευνα 22 ("ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο ολοήμερο σχολείο", ΓΚίκα, 2006), έρευνα 29 (" Διερευνώντας τις δυσκολίες υλοποίησης του ολοήμερου σχολείου: η αφήγηση των εκπαιδευτικών", ΚΟντορλή, 2010), έρευνα 33 ("Το ολοήμερο δημοτικό σχολείο στην Ελλάδα", Κυρίδης, Τσακιρίδου, Αρβανίτη, 2006), έρευνα 34 (Διερεύνηση του Κοινωνικού και Παιδαγωγικού ροόυ του Ολοήμερου Σχολείου, ΙΝΕ/ΓΣΕΕ/ΑΔΕΔΥ και ΙΠΕΜ-ΔΟΕ, 2007). Επίσης στο ίδιο έργο: Βιτσιλάκη. Πυργιωτάκης, 2002:58 που επιβεβαιώνουν τον αντισταθμιστικό ρόλο του ολοημερου σχολείου ιδιαίτερα στα σχολεία της επαρχίας και κυρίως τα ολιγοθέσια τα οποια με σχετική εγκύκλιο του 2010 καταργήθηκε σε σχολεία κάτω των 6 θέσεων, εκεί δηλαδή που ήταν μεγαλύτερη η προσφορά του ολοήμερου προγράμματος στην αντισταθμιστική εκπαίδευση των μαθητών.
ΠΡΟΤΑΣΗ:
-ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΟΛΟΗΜΕΡΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (ΚΛΑΣΙΚΩΝ)
-Να ξαναλειτουργήσουν εκεί που καταργήθηκαν
-Να καταργηθούν τα ΕΑΕΠ που στερουν το δικαίωμα ενισχυτικής συνεπώς του αντισταθμιστικού ρόλου
Επιπλέον, συνέχεια από προηγούμενο σχόλιό μου...Αδιαμφισβήτητος ο αντισταθμιστικός ρολος του ολοήμερου σχολείου με βάση πολλές έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί σχετικά με αυτό. Έχουν ανθολογηθεί περί τις 37 έρευνες που αφορούν στο ολοήμερο σχολείο (παιδαγωγικό και κοινωνικό του ρόλο) από το 1998-2013 στη διατριβή: Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο στην ΕΛλάδα, Διδακτορική Διατριβή, ΑΘηνά Χαλκιαδάκη, 2013. ΣΥγκεκριμέναστις σελίδες 333-337 παρουσιάζεται ο αντισταθμιστικός ρόλος, 248-250 ο συνοπτικός πίνακας όλων των ερευνών που ανθολογήθηκαν και μελετήθηκαν. Συγκεκριμένα για τον αντισταθμιστικό ρόλο του ολοήμερου σχολείου κάνουν λόγο οι εξής έρευνες: έρευνα 7 (Τα ολοήμερα σχολεία του Νομού ΦΛώρινας, Μούσιου-Μυλωνά, 2004), έρευνα 9 ( "ΑΞιολόγηση προβληματων σχεδιασμού και εφαρμογής των προγραμμάτων ολοήμερων δημοτικών σχολείων του Πειραιά Λουκέρης, Σταματοπούλου, 2004/ έρευνα 22 ("ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο ολοήμερο σχολείο", ΓΚίκα, 2006), έρευνα 29 (" Διερευνώντας τις δυσκολίες υλοποίησης του ολοήμερου σχολείου: η αφήγηση των εκπαιδευτικών", ΚΟντορλή, 2010), έρευνα 33 ("Το ολοήμερο δημοτικό σχολείο στην Ελλάδα", Κυρίδης, Τσακιρίδου, Αρβανίτη, 2006), έρευνα 34 (Διερεύνηση του Κοινωνικού και Παιδαγωγικού ροόυ του Ολοήμερου Σχολείου, ΙΝΕ/ΓΣΕΕ/ΑΔΕΔΥ και ΙΠΕΜ-ΔΟΕ, 2007). Επίσης στο ίδιο έργο: Βιτσιλάκη. Πυργιωτάκης, 2002:58 που επιβεβαιώνουν τον αντισταθμιστικό ρόλο του ολοημερου σχολείου ιδιαίτερα στα σχολεία της επαρχίας και κυρίως τα ολιγοθέσια τα οποια με σχετική εγκύκλιο του 2010 καταργήθηκε σε σχολεία κάτω των 6 θέσεων, εκεί δηλαδή που ήταν μεγαλύτερη η προσφορά του ολοήμερου προγράμματος στην αντισταθμιστική εκπαίδευση των μαθητών. ΠΡΟΤΑΣΗ: -ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΟΛΟΗΜΕΡΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (ΚΛΑΣΙΚΩΝ) -Να ξαναλειτουργήσουν εκεί που καταργήθηκαν -Να καταργηθούν τα ΕΑΕΠ που στερουν το δικαίωμα ενισχυτικής συνεπώς του αντισταθμιστικού ρόλου