Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νίκη Εγγ | 26 Ιουνίου 2015, 17:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνω με τις θέσεις των ΣΑΤΕΑ. Καθένας πρέπει να είναι στον πίνακά του. Οι γενικής ξεχωριστά και οι ειδικής ξεχωριστά. Πού αλλού το είδαμε αυτό και σε ποιόν άλλο κλάδο γίνεται? ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. Επιτέλους ας μπουν σε μία σειρά τα πράγματα! Δεν γίνεται να απαιτούν από τη μία να εργάζονται στο κλάδο της ειδικής αγωγής χωρίς βασικές σπουδές και ταυτόχρονα να έχουν διπλή μοριοδότηση! Παράνομο και πρωτάκουστο, αφού σε κανένα άλλο κλάδο δεν γίνεται αυτό. Αν είναι έτσι, και αυτοί που έχουν μεταπτυχιακό στη σχολική ψυχολογία να ζητήσουν να μετράει η προυπηρεσία τους και στο χώρο της ψυχολογίας! Απαράδεκτο!