Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Στράτος | 3 Δεκεμβρίου 2009, 19:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητή κυρία Υπουργέ Στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο υπάρχει η θεωρία των κινήτρων. Εμείς γιατί πρέπει να ανακλύψουμε την Αμερική? Για τις αποσπάσεις από Νομό σε Νομό θεωρώ πως είναι αδιανόητο για κάποιον έγγαμο με παιδιά να βρίσκεται μακριά από την οικογενεία του για πάνω από δύο χρόνια, όταν πρωτοδιορίζεται.Αν θέλεις να παραμείνει δώστου κίνητρα (π.χ.Οικονομικά, εργασία στη-ο σύζυγο,αυξημένη μοριοδότηση, και βεβαιότητα για μελλοντική επάνοδο στην πόλη του σε π.χ. 2-3 χρόνια.Ξέρετε ότι όταν εργάζεσαι σε νησί κάτω των 2000 κατοίκων απαλλασεσαι κατά ένα ποσό από τον φόρο? Ούτε αυτό δεν μπορούμε να οφεληθούμε οι εκπαιδευτικοί. Στη Δράμα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τη στελέχωση των Ολοήμερων Δημοτικών σχολείων από τους ΚΦΑγωγής.Ο λόγος ότι οι περισσοτεροι συνάδερφοι του νομού αναγκάζονται να δουλεύουν στο σχολείο πρωί-απόγευμα.Ο λόγος είναι οτι παίρνουν απόσπαση πολλοί από άλλα ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ να διατείθοννται όλοι στη Αθμια με αποτέλεσμα να έχουν όλοι συμπλήρωση ωραρίου στα ολοήμερα και τελικά να μην είναι κανένας ευχαριστημένος.Και να γνωρίζετε δυσαρεστημένος-αδικημένος εκπαιδευτικός δεν μπορεί να αποδώσει.Αυτό σκεφτήτε το καλά. Προτείνω να μοριοδοτούνται τα ολοήμερα με μείωση ωραρίου(όχι μόνο στον υπεύθυνο που αμοίβεται επιπλέον),με Bonus,με μόρια κτλ οποτε θα ψάχνουν οι ενδιαφερόμενοι τα ολοήμερα και όχι αυτά αυτούς...