Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κρομμύδας Αθανάσιος | 3 Δεκεμβρίου 2009, 19:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
κυρία Υπουργέ ναι, τα κριτήρια επιλογής πρέπει να είναι αντικειμενικά και μετρήσιμα και να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέση που κάθε φορά προκηρύσσεται ως προς τη γνώση και την εμπειρία, όπως σπουδές και χρόνος προϋπηρεσίας σε ανάλογες θέσεις. Είναι σημαντικό όμως, για κάποιον που θα διοικεί συναδέλφους του και μικρά παιδιά ή εφήβους, καθώς και να επικοινωνεί με τους γονείς των παιδιών, να αξιολογηθούν και άλλοι παράγοντες, όπως η προσωπικότητα του υποψηφίου, οι διοικητικές του ικανότητες, το ψυχογράφημα του, από έμπειρους και ειδικούς αξιολογητές. Θα μπορούσε μια συνέντευξη με συγκεκριμένα κοινά και μετρήσιμα για όλους ερωτήματα να δώσει απάντηση ή πρέπει να βρεθεί άλλος τρόπος που να αξιολογεί τα προηγούμενα; Η σκέψη για ίδρυση και λειτουργία ειδικών τμημάτων για την εκπαίδευση στελεχών στην εκπαίδευση, είναι πάγιο αίτημα των συνδικαλιστικών οργανώσεων (ΟΛΜΕ – ΔΟΕ) και θα γίνει δεκτή από όλους.