• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΛΕΝΗ' | 3 Δεκεμβρίου 2009, 19:45

    2.000 σχόλια αγωνίας έως απόγνωσης για τον διορισμό εκπαιδευτικών που προσπάθησαν και προσπαθούν να αποκτήσουν τα προσόντα που η εκάστοτε κυβέρνηση θεσπίζει. Για την ισονομία όμως, θα πρέπει να εξεταστεί και ο τρόπος διορισμού των πολυτέκνων,αφού με το σημερινό νόμο χρειάζεται μόνο να έχει κάποιος τέσσερα παιδιά. Είναι απαράδεκτο οι πολύτεκνοι να διορίζονται στο μέρος που εκείνοι επιλέγουν είτε υπάρχει κενό, είτε όχι, χωρίς καμία απολύτως θυσία (ούτε ΑΣΕΠ, ούτε προϋπηρεσία, ούτε παιδαγωγική κατάρτιση). Μετά το διορισμό τους ως ειδική κατηγορία, επιλέγουν πρώτοι ανεξάρτητα από τα μόρια τους το σχολείο της επιλογής τους. Μετά την τοποθέτησή τους σε περίπτωση υπεραριθμίας, δεν θα κριθούν υπεράριθμοι, αλλά εκπαιδευτικοί αρχαιότεροι απ΄αυτούς. Δεν επιτρέπεται να τους ανατεθεί καμία εξωδιδακτική εργασία, ούτε καν η εφημερία. Η ίση μεταχείρηση και η μη κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος επιβάλλει να διορίζονται εκεί που πράγματι υπάρχουν κενά και όχι να είναι στην πραγματικότητα υπεράριθμοι ή να πετούν εκπαιδευτικούς με χρόνια υπηρεσίας στην υπεραριθμία και να επανεξαταστούν και όλα τα υπόλοιπα προνόμια γιατί πραγματικά είναι πρόκληση. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα (π.χ. οικονομολόγοι, νομικοί κ.α.) με βάση το Ν. 1566/85 για να θεωρηθεί ο πτυχιούχος εκπαιδευτικός θα πρέπει να έχει και παιδαγωγική κατάρτιση.Στην εποχή που από τους νέους ζητούνται όλο και περισσότερα προσόντα γιατί από τους πολύτεκνους ζητούνται λιγότερα; Γιατί οι τελευταίοι να θεωρούνται εκπαιδευτικοί και το Υπουργείο Παιδείας να τους διορίζει με την απλή κατάθεση της αίτησης διορισμού, έστω και αν δεν τους έχει ανάγκη;Δεν θα ήταν άραγε πιο ορθολογικό οι συγκεκριμένοι πτυχιούχοι να διοριστούν σε άλλα Υπουργεία στα οποία υπάρχουν πραγματικές ελλείψεις;