Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νίκος Ζ. | 26 Ιουνίου 2015, 18:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η παραγ. 4 έρχεται σε αντίθεση με τις αρχές της ισότητα και της δικαιοσύνης. Διότι επέρχεται κατάφωρη αδικία για τους δασκάλους και νηπιαγωγούς με προσόντα διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου στην ΕΑΕ στο να μην λαμβάνετε υπόψη η προσφερθείσα προϋπηρεσία και στη γενική όπως συνέβαινε και πριν το 2010. Το 2015 είναι απαράδεχτο να διαχωρίζουμε τους εκπαιδευτικούς σε γενικής και ειδικής αγωγής και Εκπαίδευσης. Όπως ορίζει ο νέος νόμος είναι ισότιμοι στις αποφάσεις της σχολικής τάξης και αλληλοσυμπληρώνονται. Σε όλες τις εγκυκλίους πρόσληψης αναπληρωτών γενικής αγωγής τα τελευταία χρόνια, στο κεφάλαιο Β ( προϋπηρεσία που προσμετρείται στους πίνακες ) αναφέρονται «…………….όπως κείμενες διατάξεις αναφέρεται προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή …………νοείται αυτή που προσφέρθηκε στα δημόσια σχολεία Α/θμιας και Β/θιας αρμοδιότητας του υπουργείου παιδείας, στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής…………… Επίσης στο κεφάλαιο Γ΄ των ετήσιων εγκυκλίων πρόσληψης αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης στο σημείο 1,2 αναφέρεται ότι οι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί μπορούν να καλύπτουν κενά στην ειδική αγωγή . Το ίδιο ισχύει και για την παράλληλη στήριξη ( συνεκπαίδευση ),στην οποία εργάστηκαν κυρίως εκπαιδευτικοί της γενικής. Είμαστε Δάσκαλοι και Νηπιαγωγοί και θέλουμε να αναγνωριστεί η προϋπηρεσία μας στους πίνακες γενικής αγωγής γιατί η εκπαίδευση είναι ενιαία. Στη σύγχρονη διδακτική πράξη δε θα πρέπει να υπάρχουν διαχωρισμοί. Σας παρακαλούμε να μην αφήσετε να περάσει αυτή η άδικη ρύθμιση.