Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σωτήριος Χατζίνας | 3 Δεκεμβρίου 2009, 19:56
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα. Υπουργέ, Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση προκειμένου να διοριστούμε σαν καθηγητές μας ζητούν σε όλους εμάς που έχουμε σπουδάσει στο εξωτερικό και ιδιαίτερα σε Βρετανικά Πανεπιστήμια, να καταθέσουμε αναγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ περί ισοτιμίας και αντιστοιχίας του πτυχίου με αυτά των Ελληνικών Πανεπιστημίων. Υπάρχουν όμως τμήματα στη Βρετανάι όπως το Τμήμα Hacker που υπάρχει στο Πανεπιστήμιο του Aberdeen της Σκωτίας, το τμήμα Business Planning, που υπάρχει στη Γλασκώβη και στα Πανεπιστήμια της Νότιας Αγγλίας, τα οποία δεν υπάρχουν αντίστοιχα στην Ελλάδα. Άρα ένας πτυχιούχος θα αναγκαστεί να αλλαξει τον τίτλο σπουδών του και την κατεύθυνση του επιστημονικου του πεδίου, διότι προκειμένου να αποκτήσει την αντιστοιχία πρέπει να δώσει κάποια μαθήματα τα οποία τα καθορίζει το ΔΟΑΤΑΠ. Αύτό όμως είναι ένα μεγάλο λάθος γιατί πλήθος επιστημόνων με σύγχρονα πτυχία δε βρήσκει επαγγλεματική διέξοδο στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση λόγω αυτής της ρύθμισης. (Στα ΤΕΙ και στα Πανεπιστήμια στο θέμα που αφορά το βασικό τίτλο σπουδών, ζητούν μόνο αναγνώριση ισοτιμίας από το ΔΟΑΤΑΠ). Φυσικά η ίδια ρύθμιση, δηλαδή αναγνώριση μόνο της ισοτιμίας βασικού τίτλου σπουδών από το ΔΟΑΤΑΠ, ισχύει για όλο το Δημόσιο και τον ευρύτερο Δημόσιο τομέα, από όσο έχω παρακολουθήσει από όλες τις προκυρήξεις. ΠΡΟΤΑΣΗ: Να υπάρχει μόνο η προϋπόθεση της ισοτίμησης του τίτλου σπουδών και όχι της αντιστοίχισης αυτού.