Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 48: Θέματα Ιδιωτικών Σχολείων, Φροντιστηρίων και Κέντρων Ξένων ΓλωσσώνΣχόλιο του χρήστη ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΟΣΜΑΝΟΥ | 26 Ιουνίου 2015, 19:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως καθηγήτρια αγγλικών, νέα στο χώρο, θεωρώ ότι το παρόν νομοσχέδιο κινείται προς τη σωστη κατεύθυνση, καθώς προστατεύει θεμελιώδη δικαιώματα των εργαζομένων σε φροντιστήρια Μ.Ε. και Κ.Ξ.Γ.. Ιδιαίτερα θετικο βημα κρινεται η απονομη 25 ενσημων με 21 ωρες εργασίας, καθως ειναι γνωστο σε οποιον δραστηριοποιείται στο χωρο της εκπαιδευσης ότι δεν υπάρχει εργαζόμενος που να συμπληρώνει τυπικά 40 ωρες εργασίας/εβδομάδα, λογω της φύσης του επαγγέλματος. Θα ήταν, λοιπόν, αδύνατον για εκπαιδευτικούς που εργάζονται 8-9 μήνες το χρόνο να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα ένσημα για τη συνταξιόδοτησή τους. Επίσης, θετικό μέτρο είναι και ο έλεγχος των τυπικών προσόντων των εργαζομένων, γεγονός που θα βάλει τέλος στην παράνομη απασχόληση ατόμων μη κατάλληλων για να διδάξουν. Ωστόσο, δεν καταλαβαίνω πραγματικά που αποσκοπεί η μείωση των αργιών Χριστουγέννων και Πάσχα, καθώς συνήθως οι περισσότεροι μαθητές δεν προσέρχονται σε μαθήματα. Αυτές οι περίοδοι ξεκούρασης είναι απαραίτητες στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το μόνο που θα επιφέρει ο περιορισμός τους θα είναι ένα επιπρόσθετο άγχος και κούραση στους-ήδη ταλαιπωρημενους από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα- μαθητές. Με εκτίμηση, Κοσμάνου Α.