Τι εννοεί ο νομοθέτης με το συγκεκριμένο άρθρο;
Μήπως ότι τα ΙΕΚ οφείλουν να εφαρμόζουν τις εγκυκλίους της Δ/νσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και όχι της Γ.Γ.Δ.Β.Μ. όπου υπάγονται;
Αν εννοεί αυτό, έχει υπόψη του ο νομοθέτης την με αρ. πρωτ. 95978/Δ4/17-06-2015 εγκύκλιο σύμφωνα με την οποία (άρθρο 10, παρ. 4):
Α) για τη διασφάλιση του εξοπλισμού των εργαστηρίων και την εύρυθμη λειτουργία των εργαστηριακών μαθημάτων, προσλαμβάνεται κατά προτεραιότητα ένας τουλάχιστον εκπαιδευτικός του Ε.Κ. για κάθε εργαστηριακό μάθημα.
1. Όλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτές προκειμένου να διδάξουν στα ΙΕΚ, κατατάσσονται βάση μορίων σε μητρώο εκπαιδευτών και προσλαμβάνονται από αυτό, για τους εκπαιδευτικούς του Ε.Κ. δεν απαιτούνται μόρια?
2. Πολλοί από τους εκπαιδευτές που εντάσσονται στο μητρώο εκπαιδευτών είναι άνεργοι. Παρόλα αυτά ένα μεγάλο μέρος των ωρών κατάρτισης δίνεται αξιωματικά στους εκπαιδευτικούς του Ε.Κ. (δημόσιοι υπάλληλοι) ως υπερωριακή απασχόληση και όχι στους άνεργους!
3. Από 1.9.2016 η πιστοποιημένη εκπαιδευτική επάρκεια αποτελεί προϋπόθεση προκειμένου εκπαιδευτής να μετάσχει σε χρηματοδοτούμενο από δημόσιους πόρους πρόγραμμα της μη τυπικής εκπαίδευσης. Για τους εκπαιδευτικούς του Ε.Κ. δεν αποτελεί προϋπόθεση?
4. για τη διασφάλιση του εξοπλισμού των εργαστηρίων και την εύρυθμη λειτουργία των εργαστηριακών μαθημάτων, μήπως οι εκπαιδευτικοί του Ε.Κ. και ειδικότερα οι τομεάρχες, υποδιευθυντές, διευθυντές απολαμβάνουν μειωμένο ωράριο και εισπράτουν επίδομα θέσης?
Β) Σε εκπαιδευτικό από τα στελέχη διοίκησης του Ε.Κ. είναι δυνατό να ανατεθούν συνολικά μέχρι δέκα(10) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως από το ΔΙΕΚ – ΔΣΕΚ κατά τις ημέρες υπευθυνότητας του.
Αυτές οι ώρες δεν είναι υπερωριακή απασχόληση εντός ωραρίου εργασίας, δεδομένου ότι τις ημέρες υπευθυνότητάς του για το απογευματινό ωράριο, έχει «ρεπό» από την πρωϊνή υπηρεσία (σχολείο όπου διδάσκει)?
Μήπως ο νομοθέτης τελικά δεν είχε υπόψη του όλα αυτά? Μήπως σε αυτή την περίοδο κρίσης που περνάει η χώρα, να δώσουμε προτεραιότητα στη μείωση της ανεργίας και όχι στην ικανοποίηση «εγωιστικών» αιτημάτων ενός ήδη ευνοημένου κλάδου? Μήπως τελικά ο νομοθέτης θέλει να αφήσει την ευθύνη λειτουργίας των Δ.ΙΕΚ στη Γ.Γ.Δ.Β.Μ και στις διατάξεις της?
Τι εννοεί ο νομοθέτης με το συγκεκριμένο άρθρο; Μήπως ότι τα ΙΕΚ οφείλουν να εφαρμόζουν τις εγκυκλίους της Δ/νσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και όχι της Γ.Γ.Δ.Β.Μ. όπου υπάγονται; Αν εννοεί αυτό, έχει υπόψη του ο νομοθέτης την με αρ. πρωτ. 95978/Δ4/17-06-2015 εγκύκλιο σύμφωνα με την οποία (άρθρο 10, παρ. 4): Α) για τη διασφάλιση του εξοπλισμού των εργαστηρίων και την εύρυθμη λειτουργία των εργαστηριακών μαθημάτων, προσλαμβάνεται κατά προτεραιότητα ένας τουλάχιστον εκπαιδευτικός του Ε.Κ. για κάθε εργαστηριακό μάθημα. 1. Όλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτές προκειμένου να διδάξουν στα ΙΕΚ, κατατάσσονται βάση μορίων σε μητρώο εκπαιδευτών και προσλαμβάνονται από αυτό, για τους εκπαιδευτικούς του Ε.Κ. δεν απαιτούνται μόρια? 2. Πολλοί από τους εκπαιδευτές που εντάσσονται στο μητρώο εκπαιδευτών είναι άνεργοι. Παρόλα αυτά ένα μεγάλο μέρος των ωρών κατάρτισης δίνεται αξιωματικά στους εκπαιδευτικούς του Ε.Κ. (δημόσιοι υπάλληλοι) ως υπερωριακή απασχόληση και όχι στους άνεργους! 3. Από 1.9.2016 η πιστοποιημένη εκπαιδευτική επάρκεια αποτελεί προϋπόθεση προκειμένου εκπαιδευτής να μετάσχει σε χρηματοδοτούμενο από δημόσιους πόρους πρόγραμμα της μη τυπικής εκπαίδευσης. Για τους εκπαιδευτικούς του Ε.Κ. δεν αποτελεί προϋπόθεση? 4. για τη διασφάλιση του εξοπλισμού των εργαστηρίων και την εύρυθμη λειτουργία των εργαστηριακών μαθημάτων, μήπως οι εκπαιδευτικοί του Ε.Κ. και ειδικότερα οι τομεάρχες, υποδιευθυντές, διευθυντές απολαμβάνουν μειωμένο ωράριο και εισπράτουν επίδομα θέσης? Β) Σε εκπαιδευτικό από τα στελέχη διοίκησης του Ε.Κ. είναι δυνατό να ανατεθούν συνολικά μέχρι δέκα(10) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως από το ΔΙΕΚ – ΔΣΕΚ κατά τις ημέρες υπευθυνότητας του. Αυτές οι ώρες δεν είναι υπερωριακή απασχόληση εντός ωραρίου εργασίας, δεδομένου ότι τις ημέρες υπευθυνότητάς του για το απογευματινό ωράριο, έχει «ρεπό» από την πρωϊνή υπηρεσία (σχολείο όπου διδάσκει)? Μήπως ο νομοθέτης τελικά δεν είχε υπόψη του όλα αυτά? Μήπως σε αυτή την περίοδο κρίσης που περνάει η χώρα, να δώσουμε προτεραιότητα στη μείωση της ανεργίας και όχι στην ικανοποίηση «εγωιστικών» αιτημάτων ενός ήδη ευνοημένου κλάδου? Μήπως τελικά ο νομοθέτης θέλει να αφήσει την ευθύνη λειτουργίας των Δ.ΙΕΚ στη Γ.Γ.Δ.Β.Μ και στις διατάξεις της?