Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Χριστινα Ντεμπουση | 26 Ιουνίου 2015, 21:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τετοια περιπτωσηεαν δεν επιχειρουσαν τον διαχωρισμό γενικής και ειδικής και τον εγκλωβισμό των εκπαιδευτικων με αυξημένα προσόντα σε έναν χώρο χωρίς μέλλον. ΕΚΧΩΡΟΥΣΑΜΕ εμεις οι εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή την θεση μας στον πινακα γενικής αγωγής, την οποία καταλαμβάναμε μετά απο ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, σε συναδέλφους που υπο άλλες συνθήκες δεν θα είχαν την ευκαιρία να δουλέψουν, επειδή επιλέγαμε την ειδική. Τώρα μοιραία θα γυρίσουμε στο βασικό μας πτυχίο, γιατι μας αποκλείουν σιγά σιγά απο το χώρο στον οποίο επιλέξαμε να υπηρετήσουμε. Επίσης όροι όπως «αγορασμένα μεταπτυχιακά» και «σεμινάρια της ντροπής» είναι το λιγότερο άστοχοι, διότι υπάρχουν δωρέαν ΚΑΙ επι πληρωμής / εγχώρια ΚΑΙ εξωτερικού / με φυσική παρουσία ΚΑΙ εξ αποστάσεως ….. ΟΛΑ τα εγχώρια έχουν έγκριση από το ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ για την λειτουργεία τους ΚΑΙ ΟΛΑ του εξωτερικού έχουν έγκριση απο τον ΔΟΑΤΑΠ για την εγκυρότητά τους. Θεωρούμε προσβολή και παραφιλολογία όλα αυτά.