Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νικη Λιρονακη | 26 Ιουνίου 2015, 21:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 60.50 ΚΑΙ ΠΕ 70.50 αν και ανήκουν στον κλάδο γενικής αγωγής, διαθέτουν όλα τα απαραίτητα προσόντα για να εργαστούν και στον τομέα της ειδικής εκπαίδευσης λόγω της εξειδίκευσής τους.Άλλωστε σύμφωνα με τα διεθνή και ευρωπαϊκά κείμενα για τους ειδικούς παιδαγωγούς η εκπαίδευση πρέπει να αποτελεί επιπλέον προσόν το οποίο θα συμπληρώνει τη βασική τους εκπαίδευση στη γενική αγωγή. Με τον εγκλωβισμό όμως των ΠΕ 60.50 ΚΑΙ 70.50 μόνο στους πίνακες της ειδικής εκπαίδευσης από όπου δεν έχουν τη δυνατότητα διορισμού – καθώς κάτι τέτοιο ορίζεται μόνο για τους ΠΕ 61 ΚΑΙ 71 οι οποίοι αποφοιτώντας θέτονται στις πρώτες θέσεις της λίστας των αναπληρωτών- οδηγείτε στην ανεργία τους εκπαιδευτικούς αυτούς, οι οποίοι στα πλαίσια της συνεκπαίδευσης μπορούν να προσφέρουν σε γενική και ειδική εκπαίδευση. Για τους λόγους αυτούς η προϋπηρεσία των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών οφείλει να προσμετράτε και στους πίνακες γενικής αγωγής, παράλληλα με εκείνους της ειδικής, όπως όριζαν οι έως τώρα ισχύοντες νόμοι, ενώ σε καμιά περίπτωση δε θα πρέπει να αιωρείται η έννοια της ποσόστωσης στις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών.Δεν μπορείτε να μιλάτε για αναβάθμιση της ειδικής εκπαίδευσης και να καταδικάζετε στην ανεργία εκπαιδευτικούς που έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν με την εμπειρία και τις γνώσεις τους, ανατρέποντας ισχύοντες νόμους τόσων ετών!