Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Α. Κοτοπούλου | 26 Ιουνίου 2015, 21:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
10 Χρόνια έχει που πήρα πτυχίο, κάνω τα χαρτιά μου όμως το κράτος ούτε από περιέργεια με έχει καλέσει να διδάξω. Στο ενδιάμεσο, συνέχισα μέχρι και σε διδακτορικές σπουδές. Εξακολουθώ να περνώ απαρατήρητη και είμαι καταδικασμένη στην ανεργία και στην επιπρόσθετη απαξίωση των σπουδών μου. Παρατηρώ δε, με σοκ και δέος το μαλλιοτράβηγμα όσων μπήκαν από εδώ και από εκεί και είναι ικανοί για όλα, αρκεί να ικανοποιηθεί το δικό τους προσωπικό αίτημα. Οι προσλήψεις πρέπει να γίνονται με διαφορετικά κριτήρια και διαδικασίες. Αντί να ενδιαφέρεται το κράτος για την παιδαγωγική ποιότητα του κάθε εκπαιδευτικού και να τον στηρίζει να γίνεται καλύτερος (υπάρχουν άνθρωποι με κατάλληλες σπουδές, αλλά και οι ίδιοι οι παλαιότεροι εκπαιδευτικοί μπορούν να είναι πολλαπλασιαστές γνώσης και εμπειρίας), ασχολούμαστε όλοι με... μόρια!Και η συλλογή μορίων γίνεται αυτοσκοπός, γιατί δεν υπάρχει σωστός σχεδιασμός από τους ιθύνοντες, με αποτέλεσμα συχνά να καταστρατηγείται αυτή η διαδικασία με άνομους και σκοτεινούς τρόπους. Και στο τέλος, όλοι προσπαθούν να μεταπηδήσουν από πίνακα σε πίνακα και σταδιακά χάνουν τον εκπαιδευτικό τους προσανατολισμό. Υπάρχει απόλυτη ανάγκη για ανασχεδιασμό με γνώμονα ότι υπάρχει χώρος για όλους. Όχι μόνο για τους "ημετέρους". Εάν αξιοποιηθεί και τοποθετηθεί σωστά το ανθρώπινο δυναμικό, η εκπαίδευση σταδιακά θα βελτιώνεται και θα εξαλειφθούν φαινόμενα διαφθοράς και απαξίωσης του εκπαιδευτικού επαγγέλματος.