• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ' | 3 Δεκεμβρίου 2009, 20:13

    Κυρία υπουργέ, Η συζήτηση περιορίζεται στο πως "βολεύει¨τον καθένα. Το ερώτημα που πρέπει να τεθεί είναι: Οι διοριζόμενοι εκπαιδευτικοί είναι οι καλύτεροι που μπορούμε να έχουμε στα σχολεία μας; ή ακόμη οι εκπαιδευτικοί που διορίζονται είναι επαρκείς για να διδάξουν και να διαπαιδαγωγήσουν τα παιδιά μας; Νομίζω ότι αυτό που προέχει είναι ότι όποιος καταφέρνει να διοριστεί να είναι τέτοια η εκπαίδευσή του και η πρακτική του δοκιμασία που να μην αφήνει ερωματικά για την επάρκειά του. Για τον λόγο αυτό όσοι θέλουν να γίνουν εκπαιδευτικοί, θα πρέπει κατά το Γερμανικό σύστημα να εκπαιδεύονται πέρα από το γνωστικό αντικείμενο π.χ. Φιλόλογος, Φυσικός, Μουσικός, κ.α. να εκπαιδευτούν σε διδακτικές μεθόδους και θέματα παιδαγωγικά και ψυχολογίας εφήβου. Επί πλέον πρέπει να υπάρχει και επαρκής χρόνος πρακτικής άσκησης σε σχολεία με την επίβλεψη και καθοδήγηση έμπειρων εκπαιδευτικών. Μετά την επιτυχία σε όλα τα παραπάνω και μάλιστα με όσο γίνεται αυστηρό τρόπο να μπορεί να γίνει κάποιος εκπαιδευτικός. Γιατί όπως και εσείς λέτε "πρώτα ο μαθητής". Με την ευκαιρία θέλω να εκφράσω την αντίρρησή μου τόσο στην επετηρίδα, όσο και στον ΑΣΕΠ για τον διορισμό των εκπαιδευτικών. Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ αμφισβητεί τις πολύχρονες σπουδές κάποιου, και επί πλέον απαιτεί να γνωρίζει αντικείμενα πού ποτέ δεν διδάχτηκε! Και κατά την γνώμη μου δεν εξασφαλίζει τον καλύτερο εκπαιδευτικό. Η επετηρίδα δεν θα χρειαστεί, αν όσοι επιλέγονται για να γίνουν εκπαιδευτικοί να είναι όσες είναι και οι ανάγκες της εκπαίδευσης. Με τιμή Ιωακειμίδης Δημήτριος καθηγητής μαθηματικός