Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αρίστη Κουκουρίκου | 3 Δεκεμβρίου 2009, 20:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ Η δυνατή σχέση μεταξύ της αποτελεσματικότητας της ποιότητας του εκπαιδευτικού και της μάθησης του μαθητή απαιτεί αποτελεσματικές μεθόδους για την υπευθυνότητα των εκπαιδευτικών. Χρειάζονται πολιτικές και πρακτικές για να αυξηθούν τα επίπεδα της υπευθυνότητας των εκπαιδευτικών. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού θα πρέπει να μετρά τις βασικές δεξιότητες, τη γενική γνώση, τη γνώση της ύλης, ειδική παιδαγωγική γνώση, εκπαιδευτική νομοθεσία, σχολική διοίκηση, πρακτική διδασκαλία. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού μπορεί να λαμβάνει χώρα σε διάφορα σημεία από την αρχή μέχρι το τέλος της εκπαιδευτικής του καριέρας: εισαγωγική επιμόρφωση (κάτι που εφαρμόζεται ήδη) και αξιολόγηση (αποτίμηση) του εκπαιδευτικού έργου στην τάξη. Σε ό,τι αφορά την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, αυτή μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους ή σε συνδυασμό όλων: Παρατήρηση της τάξης: σε ετήσια βάση, από ειδικούς (σχολικούς συμβούλους), προκειμένου να προκύψουν πληροφορίες για κάποια πράγματα, όπως την αλληλεπίδραση και την αρμονική σχέση του εκπαιδευτικού με τους μαθητές. Αξιολόγηση των μαθητών: σε ετήσια βάση, με ένα εθνικό σύστημα αξιολόγησης του γραμματισμού των μαθητών και του εκπαιδευτικού συστήματος, ώστε να προκύψουν συμπεράσματα για την αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού έργου (π.χ. Αυστραλία) Αυτοαξιολόγηση: με ερωτηματολόγια ή/και με εκθέσεις του ίδιου του εκπαιδευτικού, με ερωτηματολόγια/συνεντεύξεις από τους μαθητές