Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κ. | 27 Ιουνίου 2015, 01:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Αξιότιμε κ. Υπουργέ της Παιδείας, Σας παρακαλώ πολύ, εάν θέλετε να επικρατήσει αντικειμενικότητα στις προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών ή και στο μόνιμο διορισμό εκπαιδευτικών, να λάβετε υπόψη σας τις παρακάτω 2 (δύο ) προτάσεις: Α΄ ΠΡΟΤΑΣΗ: να καταρτισθεί ΕΝΙΑΙΟΣ πίνακας αναπληρωτών βάσει μορίων με σειρά προτεραιότητας ΑΣΕΠ, όπως συμβαίνει σχεδόν με όλα τα άλλα Υπουργεία, δηλαδή με μόρια βασικού ΠΤΥΧΙΟΥ, μόρια μεταπτυχιακού, διδακτορικού, μόρια γνώσης όλων των ξένων γλωσσών και όχι μίας έως και δύο –στα πλαίσια της πολυγλωσσίας-, μόρια πιστοποίησης στις νέες τεχνολογίες. Έτσι θα πάει μπροστά η ταλαίπωρη Δημόσια Εκπαίδευση. Τα μόρια της προϋπηρεσίας και τα μόρια της οικογένειας σε κάνουν ικανό εκπαιδευτικό για ανάληψη καθηκόντων ως εκπαιδευτικού λειτουργού; Σε ποιο μέρος του κόσμου ισχύει αυτό; Η προϋπηρεσία να αναγνωρίζεται μετά το μόνιμο διορισμό του εκπαιδευτικού. Β΄ ΠΡΟΤΑΣΗ: να προκηρύξετε γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ Εκπαιδευτικών, για να δούμε πόσα « απίδια » πιάνουμε και βάσει αυτού του ΝΕΟΥ και ΜΟΝΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ να καταρτιστεί ΕΝΙΑΙΟΣ πίνακας αναπληρωτών. Γιατί πότε και πώς οι ΧΙΛΙΑΔΕΣ άνεργοι και πολλοί εξ αυτών άριστοι και προσοντούχοι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν προϋπηρεσία, πότε και πώς πιστεύετε ότι θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου να αποκτήσουν και αυτοί την πολυπόθητη προϋπηρεσία; Αμφισβητεί κανένας το βαθμό πτυχίου τη στιγμή που έχουμε εξεταστεί σε 48 τουλάχιστον και πλέον μαθήματα από αντίστοιχους τον αριθμό Καθηγητές για να πάρουμε το πτυχίο μας ; Τι είναι πιο αντικειμενικό από το βαθμό του βασικού μας πτυχίου ; Είναι λογικό να αναλαμβάνει κάποιος εκπαιδευτικός καθηγητής ως ωρομίσθιος σε σχολείο στο τέλος του διδακτικού έτους και να κατατάσσεται στους πίνακες αναπληρωτών με προϋπηρεσία υπερσκελίζοντας τους τόσους και τόσους αναπληρωτές του πίνακα αναπληρωτών χωρίς προϋπηρεσία ; Αιδώς Αργείοι …. Μετά τα ανωτέρω επιβάλλεται λοιπόν να ισχύσει ΕΝΑΣ ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ με όλα τα προαναφερθέντα σύμφωνα είτε με την Πρόταση Α΄ (μόρια ΑΣΕΠ με σειρά προτεραιότητας ) είτε με την Πρόταση Β΄ ( διεξαγωγή διαγωνισμού ΑΣΕΠ ) Τι γελοίο είναι και αυτό που συμβαίνει με την κερκόπορτα των αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής !!! Παίρνουν μόρια από την προϋπηρεσία Ειδικής Αγωγής και τα χρησιμοποιούν , τα εκμεταλλεύονται και τα αξιοποιούν για το διορισμό στη Γενική Αγωγή !!! Μέχρι εδώ και μη παρέκει. Τα μόρια της προϋπηρεσίας λοιπόν να μη χρησιμοποιούνται ως κριτήριο για την κατάταξη στους πίνακες αναπληρωτών μήτε ως κριτήριο για μόνιμο διορισμό. Θα υπολογίζονται τα μόρια αυτά μετά το μόνιμο διορισμό τους στις αποσπάσεις , στις μεταθέσεις και στη μισθολογική τους εξέλιξη ο χρόνος προϋπηρεσίας… Τι πιο σωστό και λογικό ;;; Επίσης, τι θα πει κατηγορία … πολυτέκνων και τριτέκνων ;;; Τα παιδιά των δίτεκνων και μονότεκνων οικογενειών δεν χρήζουν προστασίας ;;; Και εάν δεν έχεις παρά τη θέλησή σου παιδιά , θα είσαι εξοβελιστέος από την Εκπαίδευση ;;; Τα παιδιά σε καθιστούν ικανό εκπαιδευτικό ;;; Παίρνουν επιδόματα για τα παιδιά -ας διεκδικήσουν και μεγαλύτερα επιδόματα- δεν είναι όμως σωστό και λογικό να παίρνουν και τις … θέσεις !!! Υπάρχει κριτήριο γονιμότητας ;;; Και γιατί άραγε αυτό να συμβαίνει μόνο στο Υπουργείο Παιδείας ;;; Προβληματιστείτε παρακαλώ και ολίγον. Τέλος να καταργηθούν και όλα τα μόρια προηγούμενων διαγωνισμών ΑΣΕΠ. Όταν προκηρυσσόταν και προκηρύσσεται ένας διαγωνισμός ΑΣΕΠ , προκηρυσσόταν και προκηρύσσεται ακόμη και σήμερα για συγκεκριμένο αριθμό θέσεων. Όταν δεν συμπεριλαμβάνεσαι μέσα στον συγκεκριμένο προκηρυχθέντα προς πλήρωση αριθμό θέσεων του διαγωνισμού αυτού, εύλογα δεν διορίζεσαι, απλά ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΝ , εφόσον πέτυχες τη βαθμολογία της βάσης, αλλά ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΣΛΗΠΤΕΟΣ . Γι’ αυτό λοιπόν πρέπει να καταργηθεί η προσμέτρηση των μορίων παρελθόντων ΑΣΕΠ . Επιπρόσθετα από το 2008 και μετά όσοι έχουν τελειώσει τις σπουδές τους «αποκλείστηκαν» στην πραγματικότητα από το δικαίωμα να αποκτήσουν προϋπηρεσία , αφού δεν ξαναέγινε διαγωνισμός ΑΣΕΠ για να προσμετρώνται και γι’ αυτούς μόρια διαγωνισμού ΑΣΕΠ, με αποτέλεσμα αξιότατοι ,προσοντούχοι και ικανότατοι εκπαιδευτικοί να παραμένουν στα αζήτητα του πίνακα αναπληρωτών χωρίς προϋπηρεσία. Γιατί όλα αυτά ;;; Από ΕΣΑΣ εξαρτάται να υιοθετήσετε ή την Α΄πρόταση ή τη Β΄πρόταση ,προτάσεις που εξέθεσα στην αρχή, ώστε να δώσετε την ευκαιρία και στους ικανότατους εκπαιδευτικούς αυτού του πίνακα χωρίς προϋπηρεσία να συμβάλουν στην άνοδο της Δημόσιας Εκπαίδευσης. Σας ευχαριστώ πολύ και ευελπιστώ πως θα νομοθετήσετε το πιο συμφέρον στην Εκπαίδευση.