Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γεωργία | 27 Ιουνίου 2015, 07:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 47. Είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ για τους αναπληρωτές που καλύπτουν ανάγκες της ειδικής εκπαίδευσης να χάνουν την σειρά και την προυπηρεσία τους στον πίνακα γενικής αγωγής με αποτέλεσμα μακροπρόθεσμα να οδηγηθουμε στην ανεργία, έχοντας μάλιστα επιπλέον προσόντα. Το βασικό μας πτυχίο είναι στην γενική εκπαίδευση. ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΙΝΑΚΕΣ: ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΙΑ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ο διαχωρισμος της ειδικής από την γενική αγωγή. Τιμωρούμαστε επειδή έχουμε επιπλέον προσόντα και καλύπτουμε πάγιες ανάγκες και κενά στην ειδική αγωγή; Αν δεν ήμασταν εμείς τόσα χρόνια με τα επιπλεόν προσόντα όλα τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θα ήταν στα σπίτια τους (όπως συνέβαινε πριν 30 χρόνια). Αντί να επιβραβεύετε αυτά τα προσόντα, μας τιμωρείτε;