Αρχική Ρυθμίσεις για την ανώτατη εκπαίδευσηΆρθρο 47: Θέματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΙΚΗ | 27 Ιουνίου 2015, 07:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ρύθμιση για το διαχωρισμό των πινάκων Αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε Γενικής και Ειδικής κινείται ενάντια στη φιλοσοφία της Συνεκπαίδευσης. Ένα συμπεριληπτικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι δυνατό να προωθεί το διαχωρισμό και την κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών σε Γενικής και Ειδικής Αγωγής. Η αναγνώριση των ειδικών εκπαιδευτικών ως ξεχωριστού και πλήρως διακριτού από τους γενικούς εκπαιδευτικούς κλάδου στηρίζεται στην κατηγοριοποίηση των μαθητών που έχουν κριθεί να έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αποτελεί εμπόδιο στην ενταξιακή/συμπεριληπτική μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος. Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 60.50 και ΠΕ 70.50 είναι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί με ένα επιπρόσθετο τυπικό προσόν (μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο). Αυτόνομοι κλάδοι 70.50 και 60.50 δεν υπάρχουν. Πρόκειται περί ονομασίας για να ξεχωρίζουν από τους ΠΕ71 και ΠΕ61 (απόφοιτοι από τα τμήματα Ειδικής Αγωγής). Οι ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 καλύπτουν κενά στην ειδική αγωγή, τα οποία σε σύντομο διάστημα θα καλύπτονται από τους ΠΕ 61- ΠΕ 71. Τα μόρια στον πίνακα ειδικής αγωγής δεν θα έχουν κανένα νόημα πλέον. Οι ΠΕ 70.50 και ΠΕ 60.50 θα εξαφανιστούν από την ειδική αγωγή μαζί με την αποκτηθείσα προϋπηρεσία. Πολλοί εκπαιδευτικοί ήρθαν αντιμέτωποι με το «κλείδωμα» των πινάκων προϋπηρεσίας από το 2010 και εξής. Παρόλα αυτά, πολλοί από αυτούς, παρέμειναν ενεργοί και προχώρησαν στην απόκτηση επιπλέον παιδαγωγικών και μορφωτικών προσόντων που τους έδωσαν την δυνατότητα να εργαστούν στην ειδική αγωγή. Πολλοί από αυτούς έχουν επιτυχία στον ΑΣΕΠ (1- 3 φορές), έχουν εργαστεί στην γενική εκπαίδευση και έχουν υποστεί τον εμπαιγμό των προηγούμενων κυβερνήσεων με τις διαρκείς εξαγγελίες περί διενέργειας διαγωνισμών ΑΣΕΠ. Όμως, θέλησαν να αποκτήσουν επιπλέον προσόντα στην λογική της δια βίου μάθησης και της διεύρυνσης και βελτίωσης των ικανοτήτων, με αποκλειστικό γνώμονα, να προσφέρουν στους μαθητές την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση. Τα προσόντα αυτά αφορούν ως επί το πλείστον μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών Ελληνικών αλλά και Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων, σε πολλές περιπτώσεις χωρίς δίδακτρα (άρα δεν υπάρχει η λογική της ταξικής – οικονομικής ελιτ σε όσους τα απέκτησαν) και με την αναγνώριση του επίσημου νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου (άρα αναιρείται η παραφιλολογία περί ειδικών συνθηκών απόκτησης εκτός αν το ΥΠΟΠΑΙΘ συντηρεί εν γνώσει του ένα διαβλητό σύστημα) ΔΟΑΤΑΠ. Οπότε οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός επιθυμούσε πραγματικά να εργαστεί θα μπορούσε να προχωρήσει στην απόκτηση αντίστοιχου διπλώματος εξειδίκευσης και να αναγνωριστεί από τον επίσημο κρατικό φορέα. ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ η άμεση απόσυρση της συγκεκριμένης παραγράφου και η συνέχιση, αναδρομικά από την χρονιά που σταμάτησαν να τροφοδοτούνται οι πίνακες προϋπηρεσίας, της προσμέτρησης της προϋπηρεσίας σε δομές Ειδικής Αγωγής ΚΑΙ στον πίνακα της προϋπηρεσίας τη Γενικής Εκπαίδευσης του κλάδου που αφορά το βασικό μας πτυχίο.