Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη eleni | 3 Δεκεμβρίου 2009, 20:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι περισσότεροι από τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς σε φορείς καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να προσαρμοστούν στο νέο τους διοικητικό, κυρίως, έργο, και για να μπορούν να αποδίδουν όσο το δυνατόν καλύτερα στα καθήκοντά τους. Αυτό δεν είναι κάτι που μπορούν εύκολα να κάνουν όλοι. Μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών απεχθάνεται τις διοικητικές θέσεις. Η παρουσία τους όμως στους φορείς είναι επιβεβλημένη, καθώς, λόγω των εμπειριών τους, πάντοτε βλέπουν και χειρίζονται με μεγαλύτερη ευαισθησία από ότι οι διοικητικοί υπάλληλοι τα εκπαιδευτικά ζητήματα Οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί προσφέρουν πραγματικά σπουδαίο έργο, αλλά έχουν τη δυνατότητα να ξεκουράζονται το καλοκαίρι (ένα αδιαμφισβήτητα απαραίτητο διάλειμμα από τα εκπαιδευτικά καθήκοντα). Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί όμως εξακολουθούν να εργάζονται σε ιδιαίτερα έντονους ρυθμούς για την προετοιμασία της νέας σχολικής χρονιάς. Σημειωτέον επίσης, ότι δεν έχουν αποσπαστεί όλοι με πλάγιο τρόπο. Υπάρχουν πολλοί αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί που έχουν πράγματι τα προσόντα για τη θέση στην οποία τοποθετούνται, και ακόμη περισσότεροι που αποσπώνται για σοβαρότατους οικογενειακούς, προσωπικούς ή/και οικονομικούς λόγους. Δεν τους αξίζει λοιπόν μια τόσο άσχημη αντιμετώπιση. Η μείωση των μορίων στο ελάχιστο(π.χ. για την Αττική 1 μόριο ως επί το πλείστον) θα έχει ως αποτέλεσμα να αποδεκατιστούν οι υπηρεσίες, καθώς πολλοί εκπαιδευτικοί θα στραφούν σε αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ. Από την άλλη πλευρά, είναι πράγματι προκλητικό να λαμβάνουν μερικοί από αυτούς μόρια δυσπροσίτων χωρίς να τα υπηρετούν. Μία μέση λύση, που ενδεχομένως να ικανοποιούσε όλες τις πλευρές, θα ήταν να μπει συγκεκριμένος περιορισμός στα μόρια που λαμβάνουν οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί σε φορείς, θέσπιση για παράδειγμα της λήψης 3 ή 4 μορίων.