Μελη ΔΕΠ, κυριως καθηγητικων σχολων, που μεταπηδησαν απο τη μεση εκπαιδευση στην ανωτατη,μεταφερουν και καλλιεργουν περαιτερω στα ΑΕΙ τη νοοτροπια οτι διδασκαλια σε πανεπιστημιακο επιπεδο ισουται α) με την αναγνωση συγγραμματων, που αλλοι εκπονησαν, και αναπαραγωγη με τη βοηθεια powerpoint θεσεων που αλλοι διατυπωσαν και β) με την συναλλαγη και τις εξυπηρετησεις σε συναδελφους και φοιτητες και αλλους εξωπανεπιστημιακους φορεις. Για τις υπηρεσιες τους αυτες αναμενουν ανταλλαγματα κατα την εξελιξη τους, οταν συνηθως δεν εχουν να παρουσιασουν πρωτοτυπο επιστημονικο εργο. Αναλογη ειναι και η προπαγανδα που γινεται εναντιον ερευνητικα διακεκριμενων συναδελφων τους. Καθε νομος για τα ΑΕΙ οφειλει να θετειασφαλιστικες δικλειδες εναντι τετοιων εκφυλιστικων φαινομενων.
Μελη ΔΕΠ, κυριως καθηγητικων σχολων, που μεταπηδησαν απο τη μεση εκπαιδευση στην ανωτατη,μεταφερουν και καλλιεργουν περαιτερω στα ΑΕΙ τη νοοτροπια οτι διδασκαλια σε πανεπιστημιακο επιπεδο ισουται α) με την αναγνωση συγγραμματων, που αλλοι εκπονησαν, και αναπαραγωγη με τη βοηθεια powerpoint θεσεων που αλλοι διατυπωσαν και β) με την συναλλαγη και τις εξυπηρετησεις σε συναδελφους και φοιτητες και αλλους εξωπανεπιστημιακους φορεις. Για τις υπηρεσιες τους αυτες αναμενουν ανταλλαγματα κατα την εξελιξη τους, οταν συνηθως δεν εχουν να παρουσιασουν πρωτοτυπο επιστημονικο εργο. Αναλογη ειναι και η προπαγανδα που γινεται εναντιον ερευνητικα διακεκριμενων συναδελφων τους. Καθε νομος για τα ΑΕΙ οφειλει να θετειασφαλιστικες δικλειδες εναντι τετοιων εκφυλιστικων φαινομενων.